Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

GRATIS IPMS-BEURS

Gestart door Herwig, 09 februari 2014, 10:20:55 AM

Herwig

Beurs te Antwerpen-Hoboken met GRATIS toegang & parkeren.....

IPMS-beurs in Don Bosco-school op de Bernardsesteenweg,  zaterdag 08 maart e.k..

International Plastic Modellers Society:  plezante/interessante beurs met kraampjes met dozen, boeken, verfjes,  en onderdeeltjes:   ook nuttig voor trein-modelbouwers.

Rochevalien

Citaat van: Herwig op 09 februari 2014, 10:20:55 AM
Beurs te Antwerpen-Hoboken met GRATIS toegang & parkeren.....

IPMS-beurs in Don Bosco-school op de Bernardsesteenweg,  zaterdag 08 maart e.k..

International Plastic Modellers Society:  plezante/interessante beurs met kraampjes met dozen, boeken, verfjes,  en onderdeeltjes:   ook nuttig voor trein-modelbouwers.

met een sterke interesse voor militaire modelbouw én geen bezwaar in de grotere schaal (1/72 en 1/76)
voor treinfans is hier weinig te rapen of het moest een "meet and greet " zijn met Nico Monoye.
:D :D

Herwig

| Goede voormiddag Gerrit,

Vorig jaar waren er behoorlijk wat  0-schaal treintoestanden te vinden:  locs, wagens, gebouwen, e.a..
Sommige 1/76ste onderdeeltjes kunnen best      -vooraan-    op een 1/87ste baan worden gebruikt....
Sommige voorwerpen (*) zijn in   "het echt"   ook niet zo   "maatvast"....

(*)  voor    H0-"De Petrol"  had 'k o.a. gevonden:  een plaasteren magazijntje, diverse tonnetjes/vaatjes, leidingen/buizen, andere detaildingetjes,...

Peter

Ik zal er zelf ook staan met een een standje met een paar oude bouwdozen, decals (luchtvaart) en boeken.
Ondanks dat deze beurs in de eerste plaats bedoeld is voor de plastiek modelbouwer (zowel militair als civiel) zijn er dikwijls heel interessante dingen te vinden.
Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig

@ Peter,

Als je een plekje toegewezen krijgt in de grote/hoge zaal:  truitje/jasje voorzien.... .

Peter

Ik weet het. Dit is het eerste (en enige) jaar dat ik er met een standje sta. Ik ga wel ieder jaar om gezellig te babbelen met mijn oude vrienden van bij IPMS Antwerpen. Ook Danny (van DACO) is er ieder jaar.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rochevalien

hèhè ,misschien kom ik jullie daar wel tegen   :) Dit is toevallig m'n oude school ,dus daarom kom ik er nog eens graag terug.

Herwig

En 't is in alle opzichten zuiniger  (kilometers, toegang, parkeren...) dan naar Ontraxs/Utrecht... .
(maar: voor wat hoort wat, uiteraard...)

[ en Gerrit, je mag daar nog binnen?  Ze   "kennen"   je daar niet van vroeger? ]

Rochevalien

Herwig , je ziet daar gewoon niemand meer van in m'n schooltijd daar ,is ook al even geleden (1979)

Deze beurs is trouwens in niets met Ontraxs te vergelijken ,het idee alleen al ;D ;D ;D

argilla

Heb daar een deel van mijn schoolleven ( 1,2,  jaar tech.mid afd. mechanica) gesleten. De Salesianen waren in die tijd geen mine hoor ! geen lang haar , niet roken, geen jonge teven aan het school of in de onmiddelijke omgeving, netjes agenda alle dagen laten nazien pffffffffffff .........niet echt mijn ding, vraag me nu nog of hoe ik 2 verdomse jaren daar heb...........
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

dieselfreak

Teven? Waren daar dan vrouwelijke hondjes toegelaten? Dan was die school toch wel tolerant, waar ik naar school ging mocht dat niet hoor!
MC

Herwig

Argilla bedoelt misschien   " t j e v e n "  , wegens die Broeders Salesianen....

Peter

Citeerniet echt mijn ding, vraag me nu nog of hoe ik 2 verdomse jaren daar he....

Ik weet niet hoor,
Een beetje meer disipline zou een aantal van de jongeren echt wel goed doen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig

@ Argilla,                 U heeft P.M. van me...