NMJ nieuw 2014 (NMBS/CFL bolle neus)

Gestart door Sicco, 29 januari 2014, 16:53:18 PM

Binco

Citaat van: doomslu op 29 januari 2014, 23:22:57 PM
Inderdaad, Budget Line 2 zijn de bolle neuzen!

Het enige wat ik mij nu echt afvraag,
die foto's die hier getoond werden als preview, welk stukje van de loc was dat nu?  ;D

doomslu

Citaat van: Binco op 29 januari 2014, 23:24:55 PM
Citaat van: doomslu op 29 januari 2014, 23:22:57 PM
Inderdaad, Budget Line 2 zijn de bolle neuzen!

Het enige wat ik mij nu echt afvraag,
die foto's die hier getoond werden als preview, welk stukje van de loc was dat nu?  ;D
Geen idee.  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

Kweet niet hoe het zit met invoer van die modellen, maar Noorwegen is niet bij de EU. Ze hebben wel een shop in duitsland en artikels worden van daar verzonden, maar kan nergens een europrijs vinden.
Toch opletten mannekes.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Sicco

Citaat van: Sicco op 29 januari 2014, 22:21:04 PM
En de AFB (de Belgische/Luxemburgse Bolle neus dus) zullen ze ook echt niet gaan maken, daarvoor is hun beleid echt teveel gericht op nieuwe, niet eerder uitgegeven modellen.

Heel beschaamd moet ik dus gecorrigeerd worden  ;D Ik had dit niet verwacht, om verschillende redenen. Hele bijzonder. Misschien was hun verzoek om onze mening laatst ook meer voor Budget Line 3.....

doomslu

Citaat van: Sicco op 30 januari 2014, 07:55:59 AM
Citaat van: Sicco op 29 januari 2014, 22:21:04 PM
En de AFB (de Belgische/Luxemburgse Bolle neus dus) zullen ze ook echt niet gaan maken, daarvoor is hun beleid echt teveel gericht op nieuwe, niet eerder uitgegeven modellen.

Heel beschaamd moet ik dus gecorrigeerd worden  ;D Ik had dit niet verwacht, om verschillende redenen. Hele bijzonder. Misschien was hun verzoek om onze mening laatst ook meer voor Budget Line 3.....
Klopt Sicco. De vraag was eerder gericht naar Budget Line 3, maar dat mocht ik niet zeggen, toen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

Begrijpelijk. En dat is alleen maar een oplichting, want dan valt het met dat zand gelukkig wel mee  ;D  ;D