Filmpje 5933

Gestart door reeves, 21 januari 2014, 20:02:20 PM

reeves

Filmpje ivm schommelen Heris rijtuigen

Groeten Tom

klik

evan

Penny wise :
Bro hymn!


Nice!

Knap traject, maar ik zie de Heris wagens niet schommelen...
;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

reeves

Jep Pennywise , kon het niet laten om de radio ff luider te zetten, filmpje was gemaakt omdat Olivier Vl een vraag had ivm schommelen Heris rijtuigen, zoals je al zei idd ze schommelen niet! Dus goed nieuws voor Olivier!

janjozef

Die van mij schommele, ook niet

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

OlivierV

Tom,

Alvast een dikke merci voor het filmpje. Ze schommelen inderdaad niet, ik ga nog even dubben of ik mij ook een setje aanschaf want qua afwerking zijn ze niet verkeerd denk ik. Zeker goed nieuws dat ze niet schommelen!

Verder mooi lang traject dat laat zien dat je ook met marklin en C rails een realistisch uitziende baan kunt bouwen en een goeie schijf op den achtergrond is nooit verkeerd. :)

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

@ Reeves(Tom)ook hier eens beleefd zijn, zoals je al had vastgesteld had ik al elders ook een reactie achtergelaten, je bent goed bezig zo te zien, misschien moet je je buur Gunmax(of hoe heette die weer) maar eens contacteren om wat te helpen !

@Olivier, ik hoor je al maanden zeggen dat je ne keer gaat sparen, schijnt niet te lukken, schijnbaar ?  ;D

Groeten Peter ;)

reeves

Blijkbaar is mijne buurman zijne cs2 onploft! Ik dacht nog dak iets hoorde daarstraks ;D

Metpetergaathetbeter

Tom, woont die eigenlijk ver van U, ik vertelde in het verleden dat er daar iemand (van het andere forum)in je buurt woonde, niet wetende hoever hij van je woont ? Is het echt van zijn in-of explosie ?

Groeten Peter ;)

Anarchy

Buigen die rijtuigen ook niet door? Op het filmpje wel zo lijkt. Ik stel de vraag omdat hun I10'en ook doorbuigen (de ene al wat meer dan de andere).

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 januari 2014, 22:43:39 PM

@Olivier, ik hoor je al maanden zeggen dat je ne keer gaat sparen, schijnt niet te lukken, schijnbaar ?  ;D

Groeten Peter ;)
Arvo van de club heeft interesse in dat ICE stel en zal het allicht overnemen, bijgevolg kosten die rijtuigen mij niet zo veel en krijg ik er zelfs nog €20 bovenop. ;)
Al zou ik het geld beter opzij zetten/in rails en wissels voor mijn modules steken. Anders bouw ik hier een verzameling op waar ik nergens mee kan gaan rijden zonder dat ik er een verhuis van jewelste moet voor doen.

Citaat van: Anarchy op 22 januari 2014, 12:19:36 PM
Buigen die rijtuigen ook niet door? Op het filmpje wel zo lijkt. Ik stel de vraag omdat hun I10'en ook doorbuigen (de ene al wat meer dan de andere).
Dat viel mij ook op, mijn 2 heris i10 rijtuigen hebben hier ook een beetje last van ... het wiebelen/wiegen is gelukkig grotendeels al verholpen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

reeves

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 januari 2014, 22:49:53 PM
Tom, woont die eigenlijk ver van U, ik vertelde in het verleden dat er daar iemand (van het andere forum)in je buurt woonde, niet wetende hoever hij van je woont ? Is het echt van zijn in-of explosie ?

Groeten Peter ;)

Benny woont op een kleine km hier van , en idd zijne cs2  ist kapoet  :o