Nieuws:

Nu in MSM 251 DOSSIER: De NMBS M4-rijtuigen van Treinshop Olaerts

Hoofdmenu

Silberlinge....

Gestart door dani, 20 januari 2014, 09:34:41 AM

dani

Als jullie er ook nog zulke hebben.....

http://www.benl.ebay.be/itm/MARKLIN-LOT-WAGONS-VOYAGEURS-METAL-SILVER-TBE-/201019436839?pt=FR_YO_JeuxJouetd_TrainsElectriques&hash=item2ecdb12f27

Ik lag in een deuk, zeker toen ik dan nog de prijs zag.  Belachelijk lage prijs voor deze reeks van 3 wel ZEER  UNIEKE  wagonnen, er zijn er maar 3 van gemaakt wereldwijd !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Citaat van: dani op 20 januari 2014, 09:34:41 AM
Als jullie er ook nog zulke hebben.....

http://www.benl.ebay.be/itm/MARKLIN-LOT-WAGONS-VOYAGEURS-METAL-SILVER-TBE-/201019436839?pt=FR_YO_JeuxJouetd_TrainsElectriques&hash=item2ecdb12f27

Ik lag in een deuk, zeker toen ik dan nog de prijs zag.  Belachelijk lage prijs voor deze reeks van 3 wel ZEER  UNIEKE  wagonnen, er zijn er maar 3 van gemaakt wereldwijd !

:D :D :D :D :D :D :D :D

Zijn er die dit echt geloven en hierin trappen, zouden we hier niet lichtjes van "oplichting" kunnen spreken of is dit weer door mij te sterk uitgedrukt

dani

ach, 3 jaar geleden zou ik er ook nog hebben kunnen in trappen... nu gelukkig niet meer

... en daar is dus 40 euro voor geboden  !!!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Helaas zie je soms op beurzen nog altijd verkopers die, ik noem het, misbruik maken van de onwetendheid, of gebrek aan kennis, van sommige kopers.
Een Lima lok in een Roco doos enz. Gelukkig zijn de meeste standhouders wel eerlijke verkopers., maar eigenlijk zouden organisators van beurzen moeten optreden tegen zo'n praktijken (als ze daar het recht tenminste toe hebben)
Met vriendelijke groeten
Peter

Klaas Zondervan

Citaat van: Peter op 22 januari 2014, 10:16:58 AM
maar eigenlijk zouden organisators van beurzen moeten optreden tegen zo'n praktijken (als ze daar het recht tenminste toe hebben)
Dat recht kunnen ze zichzelf toekennen door het in de voorwaarden voor standhouders op te nemen.