Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Piko 2014 nh H0 folder PDF

Gestart door eve, 03 januari 2014, 09:07:22 AM


oebr

nice!

Alleen jammer dat de goederenwagons duurder uitvallen dan sommige loks. Beetje bizar als je er over nadenkt.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Peter

Prachtig ;D ;D ;D ;D

Een baureihe 146.2 met Baden-Würtenberg reklame en modellen van de E41. En dat voor nog geen 100 euro per stuk.
Als ze dan zo goed zijn als de V200 is het helemaal perfekt
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Ik ben eigenlijk wel blij dat er niets tussen zit voor mij... het was een duur eindejaar door onze Belgische fabrikanten, en 't is nog niet gedaan.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Davy

Piko brengt in 2014 een chrome ketelwagon uit van VTG. Is deze al eens uitgebracht door een andere fabrikant?

Metpetergaathetbeter

en die Belg. ESSO-wagons waarvan ik er al een 18tal heb (Piko-OVB-Roco en Marklin ) krijgen er in de toekomst een 3tal broertjes bij - den Bob heeft daar in Duitsland ferm aan de oren getrokken (de Spa's zijn ook wel leuk maar het tijdperk volg ik niet  !

Groeten Peter ;)

OlivierV

#6
Zowel de Spa als de Esso als den 28 interesseren mij wel, al vind ik dat Spa setje ietsje te duur, maar goed we zien, wel, bij mij heeft niks haast.

edit: Nieuwe regel voor Peter, per wagon dat hij aanschaft moet hij 1 stuk flexrail aankopen, kwestie van hem wat te helpen om toch aan het nodige materiaal te geraken voor een baan.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

krijg altijd een "error" op de pdf-file  >:( >:(
en op de website van Sebnitz kan ik hem niet direct vinden  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

treinenhobby

 

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.