Nieuws:

Nu in MSM 247 BAAN: Niek's laatste baan

Hoofdmenu

MEHANO dmu 41

Gestart door Rangeerduivel, 08 december 2013, 13:12:07 PM

Rangeerduivel

Ja Gunter
Ik heb zo een loc met de standaard sounddecoder en hij is inderdaad een paar maand geleden beginnen zoemen,wijl hij dat in het begin niet deed.
Ik dacht eerst dat ik ergens een draadje geplet had,maar nu jij zegt dat er dat meerdere doen,zal dat wel de oorzaak zijn.
Alhoewel,na een tijdje hoor je dat niet meer,een vrouw die zaagt is héél wat vervelender!!! ;D
In de advertentie van de loc die ik gereserveerd heb staat dat hij uitgerust is met een Roco-decoder???(als die al bestaan :-\)
Dus het zal ook even afwachten zijn!

;)

In ieder geval bedankt voor de verwittiging!

OlivierV

Roco decoders bestaan wel degelijk, maar ze zijn meestal geproduceerd door een van de grotere producenten. 'k Heb hier onlangs ergens gelezen dat er van tegenwoordig ZIMO decoders inzitten als er staat Roco decoders.

Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

#17
Citaat van: OlivierV op 08 december 2013, 20:41:16 PM
Roco decoders bestaan wel degelijk, maar ze zijn meestal geproduceerd door een van de grotere producenten. 'k Heb hier onlangs ergens gelezen dat er van tegenwoordig ZIMO decoders inzitten als er staat Roco decoders.

Groet
Ja Olivier,
Roco en toch weer geen Roco,zoals Piko ook Uhlenbrock is...
Wat wij moeten verstaan onder tegenwoordig weet ik niet,maar het is een feit dat deze loc al een tijdje geleden geassembleerd is en de decoder waarschijnlijk ook uit deze periode stamt.
Dus het allermodernste qua decoder moet ik niet verwachten.
de tijd zal raad geven,en eens dat ik hem in mijn bezit heb laat ik jullie iets weten.
Hij moet dienen om hem neus aan neus te laten rijden met mijn andere 77,ter vervanging van een verongelukte,zeg maar te pletter gestorte 77.
Een optie is om 2 identieke decoders(al dan niet met sound) in de 77'ers te stoppen,die twee sounddecoders raak ik dan wel kwijt in bvb een Roco 52 en een Kleinbahn 60.

;)