coilswagon type Shmmns van roco (67358)

Gestart door BD1701, 19 november 2013, 20:12:16 PM

BD1701

Ik heb mij een aantal nieuwe coilswagons type Shmmns van roco aangeschaft met referentie 67358. Heel mooie wagons vind ikzelf, na controle van de wagon, zag ik dat je nog een aantal onderdeeltjes moet bevestigen wat niet erg is. Alleen stelde ik helaas vast dat de rangeertreden, die op de kop van de wagon moeten staan onder de buffer niet aanwezig is op de wagon, en ook niet bijgevoegd is in het zakje. Blijkbaar moet het vergeten zijn in de productie, want bij geen enkele aangekochte wagon is het aanwezig. Mijn vraag is dus, heeft iemand nog deze wagons gekocht, en heeft dit ook opgemerkt? Wat zou een mogelijke oplossing zijn? Ik heb al een mailtje gestuurd naar roco, maar zoals verwacht nog geen antwoord gekregen.

BD1701

Niemand die deze wagons ook aangeschaft heeft, of een oplossing weet?
Alvast bedankt

mark7758

Ja. Maar dat is vloeken in de kerk. Ga terug naar de winkel.
En ga daar klagen.
Persoonlijk ken ik een paar mensen van Roco en Fleischmann. (Gewoon klagen en afspreken in Nurnberg.)
Nu moet ik wel zeggen dat als je dealer (Winkel) een emailtje naar het juiste adres stuurt het meestal met 2 weken rond is.
(Voordat je het vraagt. Email adres is puur voor de winkeliers.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.