33e Modelspoor Expo De Pijl

Gestart door knibbelknabbel, 16 oktober 2013, 10:02:21 AM

Johnnytrein

"Ben ik daar jaroer op?" U bedoelt ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Herwig

jaroer,

zie hiervoor dit draadje:  reactie #70...   

Metpetergaathetbeter

Dit welles nietes zou eigenlijk wel eens mogen stoppen en daarvoor een oproep aan iedereen die een manifestatie promoot of post  GELIEVE DE INKOMPRIJS OF DE DEELNAMEPRIJS DUIDELIJK TE VERMELDEN OF TE AFFICHEREN !

Ik denk dat iedereen zich hier kan in vinden ? Met mogelijkheid dat admins de advertentie verwijderen als geen prijs vermeld is ?

Groeten Peter ;)

knibbelknabbel

zucht... nog steeds geen foto's... doe draadje maar op slot, en begin een nieuw "inkomprijzen expo's" of zoiet... :-X

rgp

Beste,

Paul (just4fun); ik vind het erg dat je je plezier en dat van je zoon moet ontzeggen omwille van je huidige levensomstandigheden; ik hoop dus dat je eega snel (niet simpel) terug werk vindt.

Ik zie, lees hier op dit forum veel prachtige dingen, waarbij je je soms afvraagt: hoe doen ze het.

En dan plots hebben ze geen kennis, zijn ze onderontwikkeld of zo en vallen ze uit de lucht als er inkom gevraagd wordt voor een expo.  Nu gaan we de inkomprijs er moeten opzetten, en daarna ?  de prijs van een cola een stuk chocolade en een pint ?

Als je naar een expo gaat en je geeft aan dat je enige mensenkennis hebt en niet werledvreemd bent, dan weet je toch dat er inkom gaat gevraagd worden en dan weet je ook dat die ergens rond de 5 euro zal liggen.

Roland

Koen

@Joeri,

Ik heb geen foto's genomen. Ik kom al jaren in deze club en ken deze banen behoorlijk goed.
Hopelijk heeft iemand anders foto's genomen om met jullie te delen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Huugooke

Citaat van: rgp op 04 november 2013, 15:40:28 PM
En dan plots hebben ze geen kennis, zijn ze onderontwikkeld of zo en vallen ze uit de lucht als er inkom gevraagd wordt voor een expo.  Nu gaan we de inkomprijs er moeten opzetten, en daarna ?  de prijs van een cola een stuk chocolade en een pint ?
Als je naar een expo gaat en je geeft aan dat je enige mensenkennis hebt en niet werledvreemd bent, dan weet je toch dat er inkom gaat gevraagd worden en dan weet je ook dat die ergens rond de 5 euro zal liggen.
Roland
Ik ben blij dat er eindelijk eens een paar mensen begrijpen waarover het nu eigenlijk gaat.
De bovenstaande hoort daar jammer genoeg niet bij.
Beste Roland, er zijn mensen, nieuwkomers, die niet bekend zijn met het "circuit" en dus in jouw ogen wat wereldvreemd.
Dat er in een bar of café moet betaald worden voor een consumptie is nogal logisch. Maar dat ik (we) moeten weten dat (en hoeveel) er entreegeld moet betaald worden is me niet duidelijk. Voor een beurs voor helderzienden misschien wel.

Huugooke

Ik heb hier een briefje in de bus gekregen van de "Verzamelbeurs", volgende zondag in Malle.
Het heeft me toch een paar keer klikken op de website gekost om te weten dat de inkom 5€ is.
http://www.verzamelbeurs.net/nl/praktische-info
Maar het staat er wel.

Huugooke

Peter,
Jaloersheid: is een diepmenselijk gevoel. Ik kan niet geloven dat je dat nooit gevoeld hebt.
Benijden is een ergere vorm, die tot afkeer van de medemens kan leiden.
Heb je echt nooit gedacht "ik wou dat ik dat was" als je hoort dat iemand de Euromillions heeft gewonnen?
Mijn vrouw en ik hebben ook heel ons leven gewerkt, en als je dan denkt dat je er eens lekker kan van genieten slaat het noodlot toe, en mag je je tijd en je centen aan de medische sector besteden.
Weet je waar ik jaloers op ben? Op mensen die geen zorg in de wereld hebben. Maar ik benijd hen dat niet. Het leven is nu eenmaal oneerlijk.

janieburton

Citaat van: Huugooke op 04 november 2013, 16:59:06 PM
Peter,
Jaloersheid: is een diepmenselijk gevoel. Ik kan niet geloven dat je dat nooit gevoeld hebt.
Benijden is een ergere vorm, die tot afkeer van de medemens kan leiden.
Heb je echt nooit gedacht "ik wou dat ik dat was" als je hoort dat iemand de Euromillions heeft gewonnen?
Mijn vrouw en ik hebben ook heel ons leven gewerkt, en als je dan denkt dat je er eens lekker kan van genieten slaat het noodlot toe, en mag je je tijd en je centen aan de medische sector besteden.
Weet je waar ik jaloers op ben? Op mensen die geen zorg in de wereld hebben. Maar ik benijd hen dat niet. Het leven is nu eenmaal oneerlijk.

Ik begrijp het dat het pijnlijk is om al je zuur verdiende geld te moet afgeven aan de medische sector. En door je situatie kan ik begrijpen dat je het soms moeilijk hebt; en ik kan en wil niet jouw rekening maken.

Maar, ik behoor ook niet tot de mensen die zorgenloos door het leven gaat.  Ik heb jaren geleden het ook heel moeilijk gehad.
Zeggen "ik wou dat ik dat was" is niet hetzelfde als jaloers zijn, zeggen "ik wou dat ik dat was" is een wens en jaloers zijn is benijden dat iemand anders iets bezit.

Maar ik denk dat er veel evenementen gehouden worden, en ik neem het breed; waar op de affiche geen inkomprijs staat vermeld.

Staat de prijs van de inkom in Metropolis op de aankondegingsaffiche(s) van de films in de GVA? Neen, de inkomprijs staat aan de inkom.
Laten we actueel zijn staat de prijs van de inkom op de affiches van de boekenbeurs? Het voedingssalon in Brussel? Op de affiche van Rock Werchter? Enz....
 

Huugooke

Citaat van: janieburton op 04 november 2013, 18:15:05 PM

Maar ik denk dat er veel evenementen gehouden worden, en ik neem het breed; waar op de affiche geen inkomprijs staat vermeld.

Staat de prijs van de inkom in Metropolis op de aankondegingsaffiche(s) van de films in de GVA? Neen, de inkomprijs staat aan de inkom.
Laten we actueel zijn staat de prijs van de inkom op de affiches van de boekenbeurs? Het voedingssalon in Brussel? Op de affiche van Rock Werchter? Enz....
Maar het is wel terug te vinden!
Voor de rest vergelijk je appelen en peren. De meeste mensen hebben genoeg "levenservaring" om te weten dat cinema niet gratis is!

janieburton

Citaat van: Huugooke op 04 november 2013, 18:23:58 PM
Citaat van: janieburton op 04 november 2013, 18:15:05 PM

Maar ik denk dat er veel evenementen gehouden worden, en ik neem het breed; waar op de affiche geen inkomprijs staat vermeld.

Staat de prijs van de inkom in Metropolis op de aankondegingsaffiche(s) van de films in de GVA? Neen, de inkomprijs staat aan de inkom.
Laten we actueel zijn staat de prijs van de inkom op de affiches van de boekenbeurs? Het voedingssalon in Brussel? Op de affiche van Rock Werchter? Enz....
Maar het is wel terug te vinden!
Voor de rest vergelijk je appelen en peren. De meeste mensen hebben genoeg "levenservaring" om te weten dat cinema niet gratis is!

Volgens Dani was het wel terug te vinden op hun web site.

En ik heb volgende "levenservaring": Ik ga ervan uit dat enkel de zon gratis is en dat voor al de rest moet betaald worden.

En als ik ergens dan kom en er moet niet betaald worden dan ben ik aangenaam verast.

als je een andere houding aanneemt en altijd het slechste verwacht dan kan je niet ongoogeld worden.

Als je volgend jaar naar De Pijl gaat en je denkt het zal 10€ per persoon zal zijn als inkom en het is dan maar 5€ per persoon dan ben je aangenaam verast omdat het maar 5€ aan inkom is per persoon.
 

Rangeerduivel


[/quote]
Maar het is wel terug te vinden!
Voor de rest vergelijk je appelen en peren. De meeste mensen hebben genoeg "levenservaring" om te weten dat cinema niet gratis is!
[/quote]

Dan weet je met die levenservaring ook dat modelspoorevenementen ook niet gratis zijn !

;D ;)

Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 04 november 2013, 18:55:32 PM

Maar het is wel terug te vinden!
Voor de rest vergelijk je appelen en peren. De meeste mensen hebben genoeg "levenservaring" om te weten dat cinema niet gratis is!
[/quote]

Dan weet je met die levenservaring ook dat modelspoorevenementen ook niet gratis zijn !

;D ;)
[/quote]

Nee dus! Miljoenen mensen gaan naar de cinema, honderdvijfenzeventig naar modelspoorevenementen.

Huugooke

Citaat van: janieburton op 04 november 2013, 18:45:07 PM

als je een andere houding aanneemt en altijd het slechste verwacht dan kan je niet ongoogeld worden.

integendeel, ik verwacht altijd het beste! Gratis dus!