Nieuws:

Nu in MSM 247 BAAN: Niek's laatste baan

Hoofdmenu

Hersporingswagen Marklin

Gestart door the_gold, 13 oktober 2013, 20:40:39 PM

the_gold

http://www.benl.ebay.be/itm/sncb-at-charleroi-/141089097037?pt=LH_DefaultDomain_23&hash=item20d990c54d&_uhb=1

Ik heb mezelf zo'n rijtuig aangekocht, ik dacht dat het een koopje was aangezien ze moeilijk te vinden zijn, maar bij nader inzien misschien toch niet....Fake en zelf gefabriceert of .....?

Metpetergaathetbeter

is van Marklin en was voor Marklin clubleden(of hoe heten die ook alweer)

Groeten Peter ;)

mark7758

Ziet er niet echt uit. Sorry. even kijken. wagen nummer 40 88 958 8 821-3  depot Ronet. Marklin model.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

the_gold

De kleuren lijken me niet echt kloppend voor een marklin model...
Hopelijk kan ik er nog van afzien...ebay regeltjes  :-\

loco

Vergelijk eens met deze foto


Metpetergaathetbeter

de schildering lijkt er wel goed op maar Marklin heeft in het gamma (en Roco zeker) een andere wagon  die men beter had gebruik i.p.v. een overtollig Zwitsers wagonnetje (dacht ik)

Groeten Peter ;)

the_gold

En volgens mij is er ook maar 1 echt model en dat is de marklin van stelplaats ronet

Metpetergaathetbeter

nee wat is bedoel dat beide merken een wagon bezitten die veel meer lijkt op het echte rijtuig !
Groeten Peter ;)

the_gold

Dan zien ze het gat in de markt niet ;)

bekie

Citaat van: the_gold op 13 oktober 2013, 21:02:23 PM
En volgens mij is er ook maar 1 echt model en dat is de marklin van stelplaats ronet

Inderdaad zie hbis wagen op traintamarre
 

Jurgen

Heb je het al aangekocht of moet je nog een bieding doen?

De wagen die je laat zien is een gebricoleerd model door de verkoper want nooit zo verkocht geweest door Märklin. Zoals reeds aangehaald is de enige echte Märklin-wagen uit de stelplaats van Ronet. Ik heb hem destijds gekocht om bij de Kibri kraan te kunnen plaatsen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

the_gold

Aangekocht maar kunnen annuleren...

rixke rail

En waarom zou je hem niet aanpassen aan jouw baan ?
I did ...



Maar wie ben ik,  ik ben =====>  :-[
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

reeves

E voila,



The one and only

Grtz Tom

Jurgen

@ Rixke: Waarom beschaamd? Dat is toch niet nodig.
De ene maakt zijn modellen zelf, de andere heeft liever geen gewijzigde modellen. En toch beleven we allemaal evenveel plezier!  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.