Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Roco NMBS diesel loc 6245

Gestart door Eres, 13 oktober 2013, 18:59:13 PM

Eres

Heeft iemand hier op dit forum de loc 6245 van Roco? Ik heb deze gezien vandaag en zou graag willen weten of deze digitaal voorbereid is. Helaas kon ik het nr van Roco niet lezen anders was het een stuk eenvoudiger geweest.

Wim

OlivierV

Wim, een site die je in je favorieten moet steken is de inventaris van alle Belgisch materiaal op schaal H0

Hier kom ik direct op de pagina van de diesels terecht.

Vervolgens zoek je op de pagina (toet op je toetsen bord "ctrl" en "f" in, tik dan 6245 en dan wordt dat automatisch geselecteerd, bij de meeste 62's staat het bouwjaar).
Nu Roco 62's die digitaal voorbereid zijn, dat zijn er slechts drie, nl. 6218, 6289 en 6215 (laatste versie), al de rest is nog mat de dikke oude motor en is makkelijk te digitaliseren.

Nu kan ik 6245 wel niet vinden, wel staat 6246 op de inventaris.
   Citaat: "43544 van 1988 = 6246, van stelplaats Hasselt, Diesel-elektrische locomotief, type BB, gele kleurstelling, Ep. IV, DC (upd 30/12/2011)"

Groet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Olivier

Hartelijk dank voor deze side en hij staat in de favorieten. Ik zie deze man binnenkort weer en kunnen we even verder kijken

groet

Wim