hulp gevraagd bij reparatie tender DCC

Gestart door argilla, 01 oktober 2013, 12:55:29 PM

argilla

ik weet niet of jullie het goed kunnen zien op de foto , maar een van de elektrische doorverbindingen is losgekomen tussen tender loco.
Dit op de grootste stekker onderaan in beeld.
Wat kan ik hiermee doen. Fijnsolderen daar bibber ik ( mijn handen) al te hard voor. Of terug opsturen naar Bachmann in de US zie ik niet zitten. De garantie is ook al vervallen en wie weet wat het  me dan  gaat kosten. :(
Dus misschien tips of misschien een van jullie die kan fijn solderen ? ? Wat voor oplossing kan hieraan gegeven worden . Dank u...


grt
Marc


argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Sattrickske

Als je zin hebt in een uitstapje naar Brussel ('s avonds of WE), zal ik hem met plezier voor jou er weer tegen solderen...

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PietB

Hoi Marc.
Mocht je binnenkort richting Schiphol gaan, wil ik het ook best voor je solderen.
Je weet het nooit.

grt Piet.

Snobby Crash

Wil het ook voor je solderen hoor ! Woon in Elversele, werk in Antwerpen !

Geert

argilla

mannen, bedankt voor het aanbod. Je ziet maar weer hoe hier forumleden bereid zijn om elkaar gewoonweg te helpen. En dat doet deugd  :-* allemaal bedankt !

ga kontact opnemen met Gerolf want hij woont het dichtste bij mij !

Nogmaals bedankt voor jullie hulp ! :D :)


argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Rangeerduivel

Citaat van: argilla op 03 oktober 2013, 14:23:31 PM
mannen, bedankt voor het aanbod. Je ziet maar weer hoe hier forumleden bereid zijn om elkaar gewoonweg te helpen. En dat doet deugd  :-* allemaal bedankt !

ga kontact opnemen met Gerolf want hij woont het dichtste bij mij !

Nogmaals bedankt voor jullie hulp ! :D :)

Het is van jou geweten dat je altijd bereid bent ook anderen te helpen,aan den lijve ondervonden,dus waarom niet?
jammer dat ik je hierin niet kan bijstaan!
Ik heb zelf reeds moeten beroep doen op anderen voor zulke prutswerkjes!

grtn,Rudy ;)

ps;zendinkje is onderweg.


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

eddy

Dag Marc,
als je wil spring ik wel eens binnen,ik passeer dikwijls in u straat.

groeten eddy