Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

voor de revettentellers

Gestart door Huugooke, 15 september 2013, 17:48:20 PM


Dirky

Da's speciaal voor Pol z'n brug... ;)

Pol

Gezien!  :) Maar waar koop je dit nu in België of Nederland? Ik ga eerst nog eens iets anders proberen, maar in het slechtste geval bestel ik ze gewoon uit de VS. Knap materiaal zo te zien ...
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Huugooke

hebben ook een winkel in de UK, effe googelen

WAJ Janse

Een dergelijk product, in dit geval van 't merk Archer, wordt in Nederland geïmporteerd/verkocht door
JW de Boer Modelbouw (jwdeboer  [at]  jwdeboer.nl)
Wellicht ben je daarmee ook geholpen?
Wat betreft koop in US of UK: wellicht iets om gezamenlijk te doen?

M vr gr,
Wim
 

Pol

Die van Archer heb ik ook al gezien op Ebay. Ze hebben echter ongeveer dezelfde prijs, maar je krijgt er minder voor ...  ???

CiteerWat betreft koop in US of UK: wellicht iets om gezamenlijk te doen?
Ik heb alvast interesse ...  ;)
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

jean-luc

Dit heb ik al een tijdje en het resultaat is heel mooi.
Een vriend bestelde ze voor mij in de USA.

PeterC

In MIBA 3/13 staat een brug met rivetten van AustroModell (iets dichter bij de deur).
Groetjes, Peter


marc goovaerts


WAJ Janse

Inderdaad iets dichter in de buurt. Maar de verzendkosten in Europa zijn toch altijd nog €  12,=.
Of dat veel goedkoper is dan uit de VS betwijfel ik eigenlijk.

Wim
 

mdvholland

Rivets op decal zijn ook verkrijgbaar bij HenH modelbouw in Gouda.
Check de website voor openingstijden en wellicht goed even te bellen over verkrijgbaarheid. Overigens zeer goed gesorteerde zaak met vaak aparte (veelal US) scenery items.

Zie http://www.henhmodelbouw.nl/

groet,
Matthijs

WAJ Janse

Mooi Matthijs, deze zaak ken ik wel; ben er nog nooit geweest, maar heb er al wel meerdere
keren digitaal besteld.
Ik ga daar even informeren.
Bedankt voor de info.

Wim
 

WAJ Janse

Citaat van: Huugooke op 16 september 2013, 10:05:42 AM
hebben ook een winkel in de UK, effe googelen

Huug, ik denk dat je dit mis hebt. Ik vind in UK een heel andere MicroMark, dan wat wij bedoelen/zoeken.
M vr gr,
Wim
 

Huugooke

Citaat van: WAJ Janse op 27 oktober 2013, 20:00:32 PM
Citaat van: Huugooke op 16 september 2013, 10:05:42 AM
hebben ook een winkel in de UK, effe googelen

Huug, ik denk dat je dit mis hebt. Ik vind in UK een heel andere MicroMark, dan wat wij bedoelen/zoeken.
M vr gr,
Wim
Inderdaad, die Engelse link die ik had stuurt je terug naar de andere kant van de oceaan

Pol

Citaat van: WAJ Janse op 26 september 2013, 19:03:01 PM
Inderdaad iets dichter in de buurt. Maar de verzendkosten in Europa zijn toch altijd nog €  12,=.
Of dat veel goedkoper is dan uit de VS betwijfel ik eigenlijk.

Wim

Hou er wel rekening mee dat bestellingen vanuit landen buiten de EU onderhevig zijn aan douanekosten! Ik moest 21,5 euro bijbetalen op m'n bestelling; dure rivetten hoor!  >:( Weer wat bijgeleerd voor in de toekomst!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...