Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Fourgon ballon van Jocadis op Ebay

Gestart door Peter, 26 augustus 2013, 12:55:57 PM

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

janieburton

Dat was te denken.

Ik weet niet wat de prijs was van een 2tjz in City Rail uitvoering bij Jocadis was maar heb er ééntje gezien op beurs en men vroeg er 495€ voor.
 

Jurgen

Je kan het de verkoper van die wagen moeilijk kwalijk nemen, hij is gestart met € 15,00 wat volgens mij een eerlijke prijs is.


De prijs voor een Cityrail was rond de € 400,00. De AC-versie was uiteraard iets duurder dan de DC. De vorige oplage kostte mij voor een AC-model € 395,00 voor de New Look.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dieselfreak

De originele prijs van een fourgon ballon bij Jocadis was destijds 55 euro, ik ben blij dat ik er eentje heb aan die prijs want dat is al meer dan genoeg vind ik.
MC

MARKLINRIJDER

Of geduld hebben tot het nog eens op de markt komt.

Wie, wat, wanneer??

Grtjs,

David

dieselfreak

Citaat van: MARKLINRIJDER op 26 augustus 2013, 13:47:49 PM
Of geduld hebben tot het nog eens op de markt komt.

Wie, wat, wanneer??

Grtjs,

David

Wellicht iets voor jou david? Die fourgon ballon was destijds door Jocadis in verschillende versies aangekondigd, met en zonder ramen, als werfwagon, enz. Uiteindelijk is er maar één versie uitgebracht. Alweer een mooi project lijkt mij, samen met die ontelbare anderen die op uitvoering wachten. Maar we hebben geduld hoor (ik toch)...
MC

MARKLINRIJDER

zal ik alvast mijn rekeningnr. geven  ;)

Grtjs,

David

dieselfreak

MC

Peter

Ik neem die persoon die het op ebay heeft gezet niet kwalijk.  Niemand trouwens. Er lopen er al genoeg rond die soms (hier NOG niet) waanzinnige prijzen geven voor van alles en nog wat.
Met vriendelijke groeten
Peter