Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

De actieve "nieuwsdienst" sluit

Gestart door eve, 25 augustus 2013, 10:16:17 AM

eve

Geachte Lezers,

Met deze stop ik met het actief op zoek gaan naar modelbaannieuws.

Ik spendeer er per dag wel een beperkte tijd in maar in totaal toch wel erg veel.
Dit wil niet zeggen dat ik van dit forum verdwijn : ik blijf het volgen, zij het meer passief.

Ik ruim graag plaats voor jongere leeuwen die dit segment hier kunnen invullen en er een nieuwere logische dimensie aan kunnen geven.

Tot lezens,
Erik

oebr

jammer, maar toch nog eens bedankt voor het geleverde werk !!
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

DelticPower

Erik, bedankt voor alle tijd en moeite die je er in gestoken hebt. Regelmatig jouw nieuwtjes gelezen. Hoop dat iemand jouw werk voortzet.
Groeten Jan.

PietB

Erik, heel hartelijk bedankt voor alle nieuws dat je door de tijd heen hebt vergaard voor ons.

grt Piet.

dani

ik ben dan nog niet zo heel lang actief op dit forum, maar wil je toch bedanken voor de vaak heel interessante links en nieuwtjes, Erik.
Dank zij jouw  speurwerk ben ik enkele hele interessante onderwerpen en weetjes op het spoor gekomen.

Blij dat je toch nog (zij het dan minder aktief) blijft mee volgen, en laat nog maar eens regelmatig iets horen hee !

Dani
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

tsjoektsjoek

de sport verloedert
modelspoor verbroedert

Metpetergaathetbeter

spijtig  :(  maar mocht je nog van idee veranderen  ;)
Groeten Peter ;)

dieselfreak

MC

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

marc goovaerts

Toch hartelijk bedankt. Het gaf niet veel geschreven 'reacties', maar je kan er zeker van zijn dat er héél wat doorgeklikt werd !

evan

Erik,

Respect voor je keuze, maar eveneens veel respect voor je geleverde bijdragen waarvoor dank! ;)

Nu is er meer modelbouwtijd?
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

just4fun

Dank voor uw bijdragen, ik heb ze steeds graag zien komen.
Jammer dat j'er mee stopt, maar ik heb begrip voor uw keuze.
Paul

krisds

Bedankt voor de bijdragen, geniet van de vrijgekomen tijd, ze vliegt zo voorbij :)

janieburton