Crossrail DE 6311 Mehano of ESU ?

Gestart door railtravelmanager, 21 augustus 2013, 16:34:55 PM

niko

Voor de Lemke/Mehano kan je voor enkele foto's een kijken bij testervaringen rollend materiaal kijken
mvg Niko

ceuleer

Dat zal wel kloppen, de modellen waar ik het over heb worden nu door lemke terug uitgebracht, bij de lemke class 66/77 is het enige verschil met de mehano's de printplaat en verlichting denk ik, nu hebben ze een 21 pins decoder aansluiting en vroeger 8 pins, en de leds zijn witter dan vroeger. Natuurlijk is ook de schildering van de kap nu anders met de crossrails en anderen...
Onderdelen voor de 77/78 nmbs loco's zouden nog bij de vroegere invoerder rocky rail liggen, ik heb hem er eens over gemaild en over aangesproken op de beurs in Mechelen, hij ging iets laten weten, maar dat geloofde ik toen al niet. Daar is niks meer mee verdient, wat onderdelen voor oude loco's, daar kan hij zich niet mee bezighouden !
t'Was al een ramp om aan onderdelen te geraken toen hij de mehano's nog verdeelde, dus nu zal't helemaal niks worden.
Ik ben eens benieuwd als je onderdelen van zijn nieuwe Sdggmrs wagons nodig hebt of je daar zal aangeraken, ik vrees er voor.