Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

MARKLIN spoor 1 "krokodil"

Gestart door track 29, 21 augustus 2013, 08:02:21 AM

track 29

Door een reinigingsfout( :() heb ik op mijn groene krokodil plekken gemaakt(groene kunstof cabine)!
Is er  iemand die een groene cabine en motorhuis(5756) heeft liggen of weet waar te verkrijgen?
Of in een allerlaatste instantie opnieuw iemand die deze op een proffessionele manier kan herspuiten?
Alle info is welkom!

dani

misschien heb je hier al es gezocht, maar zoniet kan het je helpen om te beginnen zoeken.

De Ersatzteile (wisselstukken)  lijst en de volledige tekening van de lok staat hier :

http://www.maerklin.de/service/produktservice/listengenerator.php?brand=1&artikelnummer=5756

Dus jij hetbt het wslk over ondedelen 1, 13 en 25 op de tekening

Märklin's  wisselstukken hebben een "E" vooraan, dus ...

Onderdeel 1 =   E477100   (Lokmittelteil)    of gewoon 477100
Onderdeel 13 =   E477030  (Lokvorbau)     of gewoon 477030
Onderdeel 25 =   E477150                          of gewoon 477150


Hopelijk ben je met deze info wat geholpen.   Ik b en zelf eens gaan kijken en helaas vind ik ze niet in de officiële Ersatzteile shop, dus de kans is klein dat je ze bij Märklin nog kan kopen.
Maar met de juiste nummers kan je toch al gerichter gaan zoeken op het "tinternet"

Succes !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirky

Neem eens contact op met Kees-Jan hier op het forum Claude, hij (her-)spuit locs op een meer dan professionele manier!

track 29

bedankt voor info
heb reeds kontakt genomen met Marklin B (dhr van den Bergen dacht ik) een heel behulpzaam persoon trouwens welke tot mijn spijt moest bevestigen dat de vernoemde wisselstukken inderdaad niet meer beschikbaar zijn.Hij gaf me dezelfde raad om  te laten herspuiten!Nu ben ikzelf wel modelbouwer(klassieke bootjes,vliegtuigen en maak zelf spoor G modellen) maar voor dit... :-\Dat zal de laatste instantie worden dan!
Misschien iemand ervaring met spoor 1 beurs(?) in SINSHEIM?

Dirky

Ja Claude, ik stond ook op Sinsheim en Kees-Jan ook. Kees-Jan kan die klus zonder twijfel aan voor een juiste prijs. Ik heb z'n email adres niet bij de hand maar als je onder de spoor 1 rubriek eens scrolled kom je vast en zeker zijn naam wel tegen!

track 29

hallo

heb je persoon gevonden en ga zeker kontakt opnemen,maar had eerder gehoopt(zoals bij LGB ) om de cabine te verwisselen voor een ander eksemplaar!(iemand ergens in een scrap box?)
is niet dringend(winterwerk) nu nog veeeeel werk aan tuinbaan(LGB) maar het stoort me wel :-X