Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Help mijn groensels worden overreden

Gestart door dani, 20 augustus 2013, 00:22:01 AM

dani

http://www.youtube.com/watch?v=MENjFkEAj9g

.. of toch niet, maar der ging juist ene naar de WC en nu zijn mijn patatten besproeid


Man, man,man....    doe het maar !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Waar? Bangkok? Filipijnen?

Wat ik straf vind is dat die allemaal die luifels weg doen en terug plaatsen, ik zou zelfs niet de moete doen om ze terug te plaatsen.
 

doomslu

Het blijft ongelooflijk om zien, ook al is de link hier al meerdere keren geplaatst.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

oops... sorry daarvoor dan !    Ik was 'm nog niet tegen gekomen.   Mag gerust verwijderd worden, hoor .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Klaas Zondervan

Als je op youtube een beetje doorzoekt vind je tientallen filmpjes van die markt.

doomslu

Citaat van: dani op 20 augustus 2013, 10:41:16 AM
oops... sorry daarvoor dan !    Ik was 'm nog niet tegen gekomen.   Mag gerust verwijderd worden, hoor .
Niet erg, altijd leuk voor de nieuwe leden.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: janieburton op 20 augustus 2013, 03:10:55 AM
Waar? Bangkok? Filipijnen?

Wat ik straf vind is dat die allemaal die luifels weg doen en terug plaatsen, ik zou zelfs niet de moete doen om ze terug te plaatsen.

Mogelijk werd die trein (nog) niet verwacht en de kans is groot dat er voor de rest van de dag geen trein meer voorbijkomt,dus zet maar terug die luifel! ;D

dani

het systeem waarmee ze hun luifels (die trouwens dienen om de directe zonnestralen te weren van hun groenten en fruit)  hebben opgebouwd laat hen toe om met 1 simpele beweging de boel op te trekken en terug te laten zakken.  ingenieus !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Maar waar? Bangkok? Filipijnen?.........
 

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

waar de kleerkasten aan de bomen hangen :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 

Klaas Zondervan


janieburton

 

Rangeerduivel


janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op 21 augustus 2013, 13:26:59 PM
Ga je d'r naartoe misschien,Janie? ;)

Ik denk het niet maar..... je weet maar nooit.