Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

de liefde voor iets kan toch mooi zijn !

Gestart door Metpetergaathetbeter, 18 augustus 2013, 21:28:11 PM

Metpetergaathetbeter

 Wat kan liefde toch mooi zijn...!

Een man schenkt nog een heerlijk glaasje wijn , in 't bijzijn van zijn echtgenote, en zegt:
"Ik hou héél véél van jou, ik weet niet of ik zou kunnen leven zonder jou."
Waarop zijn echtgenote zegt:
"Ben jij het die praat of is 't de wijn?"
De man antwoordt:
"Ik ben het die praat, ...tegen de wijn."

Proost Peter ;)

OlivierV

Nu snappen we ineens Johnny's/bellejt's onderschrift (graag een glaasje wijn). :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 18 augustus 2013, 21:40:36 PM
Nu snappen we ineens Johnny's/bellejt's onderschrift (graag een glaasje wijn). :D

Olivier, dat jij reageert daar verschiet ik niet van maar ik dacht dat je ging vertellen dat je ook tegen je Duvel zo spreekt !  ;D
Groeten Peter ;)

conducteur

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 augustus 2013, 21:47:40 PM
Citaat van: OlivierV op 18 augustus 2013, 21:40:36 PM
Nu snappen we ineens Johnny's/bellejt's onderschrift (graag een glaasje wijn). :D

Olivier, dat jij reageert daar verschiet ik niet van maar ik dacht dat je ging vertellen dat je ook tegen je Duvel zo spreekt !  ;D
Groeten Peter ;)
;D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 augustus 2013, 21:47:40 PM
Citaat van: OlivierV op 18 augustus 2013, 21:40:36 PM
Nu snappen we ineens Johnny's/bellejt's onderschrift (graag een glaasje wijn). :D

Olivier, dat jij reageert daar verschiet ik niet van maar ik dacht dat je ging vertellen dat je ook tegen je Duvel zo spreekt !  ;D
Groeten Peter ;)
Soms.
Ik mis haar wel, mijn vriendin, alsook Tripel Hop, zij was een leuke afwisseling. (in deze tijden van neuzen tussen de boeken steken)  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Paulogic

boeken??? de drankfolder van de makro of wa ? ;D
mvg,
Paul(ogic)

OlivierV

Citaat van: Paulogic op 19 augustus 2013, 09:43:19 AM
boeken??? de drankfolder van de makro of wa ? ;D
Inleiding tot taal en tekststructuren, gedoceerd door Professor doctor Klaas Willems.

Soit, dat was gisteren, vandaag is het iets lichtere materie.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ysbeer

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

zij was een leuke afwisseling. (in deze tijden van neuzen tussen de boeken steken)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je moet je neus ook ergens anders tussen steken,dan was er nog wel
wim

conducteur

Citeersoit, dat was gisteren, vandaag is het iets lichtere materie.


De website van de Sint-Sixtus abdij?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

Olivier, misschien moet je hier wat minder komen rondneuzen en wat meer in je boeken kruipen. Ik heb de indruk dat je veel te veel tijd op dit forum doorbrengt en zo ga je er niet komen hé.
't Is niet dat ik je hier weg wil van het forum, maar om goed te zijn zou je het forum even volledig links moeten laten liggen en daarmee bedoel ik niet dat je boeken rechts van je computer moeten liggen. Computer uit en als je wil pauzeren gewoon even door het huis wandelen, een koekje eten, iets drinken en weer enkele uren gaan studeren.

Ik weet dat het moeilijk is, ik was net hetzelfde toen ik studeerde, maar anders ga je nooit slagen hoor.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

Toen ik studeerde was er nog maar heel weinig sprake van forums, toen hadden we nog BBS'en, maar het verbinden met die dingen was zo duur (met een 9k6 modem) dat ik het wel MOEST laten voor wat het was en studeren. Een "smaartfoon"  was er nog niet, de gsm was nog een experiment en de "vaste" telefoon had nog maar pas druktoetsjes...     Anderzijds spendeerde ik te veel tijd aan mijn brommer(s) en vriendinneke(s).  Maar ben er toch geraakt.   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: Jurgen op 19 augustus 2013, 13:01:22 PM
Olivier, misschien moet je hier wat minder komen rondneuzen en wat meer in je boeken kruipen. Ik heb de indruk dat je veel te veel tijd op dit forum doorbrengt en zo ga je er niet komen hé.
't Is niet dat ik je hier weg wil van het forum, maar om goed te zijn zou je het forum even volledig links moeten laten liggen en daarmee bedoel ik niet dat je boeken rechts van je computer moeten liggen. Computer uit en als je wil pauzeren gewoon even door het huis wandelen, een koekje eten, iets drinken en weer enkele uren gaan studeren.

Ik weet dat het moeilijk is, ik was net hetzelfde toen ik studeerde, maar anders ga je nooit slagen hoor.
Wanneer het gewoon les is vertoef ik hier wel minder, in de examens is alles beter dan studeren, 't vervelende is soms ook dat nog de helft van uw cursus op pc staat.

Een ander probleem is, mijn middagpauze (van 13u-14u, soms wordt dat tot 15u ...) Erg irriterend me dunkt. Maar goed, ik ga wat volharden en mijn kop breken en mij uitloggen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#12
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

MickeyMouse

Citaat van: dani op 19 augustus 2013, 13:24:07 PM
Toen ik studeerde was er nog maar heel weinig sprake van forums, toen hadden we nog BBS'en, maar het verbinden met die dingen was zo duur...

BBS'en, waar is de tijd, was ook steeds leuk om zelf enen op te zetten... ;D ;D

Geert