Oude treintafels....

Gestart door pabe, 17 februari 2006, 23:21:53 PM

pabe

Vrienden, ( althans de niet meer zo jonge...:I) hieronder een vraag van een collega op het werk, bij wie de 'treinmicrobe' weer na zoveel jaar terug opduikt...

'Einde jaren 60 of begin jaren 70 stonden er tijdens de kerstperiode in de Bon March? aan de Nieuwstraat in Brussel drie schitterende treintafels op de speelgoedafdeling.
Heeft er iemand foto's van deze treintafels of weet er iemand van wie ze eigendom waren en wat ermee gebeurd is?
Het zou leuk zijn om de geschiedenis ervan te achterhalen.'

Ik heb hem verteld dat er zeker op het forum mensen zijn die zich dat herinneren, en misschien nog foto's of gegevens hiervan hebben;..

Alle hulp welkom !!   Paul  :)

Johnnytrein

Hallo Paul, Hier in Antwerpen stonden dergelijke tafels ook maar dan in de GB op de Groenplaats. Deze banen waren eigendom van M?rklin . Ik was toen 8 jaar en absoluut niet met foto's bezig. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

rgp

Dag,

Idd, een must iedere decembermaand naar de PUDE inno nog en de Bon March?.  Die in de oude INNO had toen al een schaduwstation.  In de Bon march? had je ??n van M?rklin en een grotere van Fleischmann.  Daartegenover de verkoopstogen.

Hoeveel zouden er daar de microbe niet te pakken hebben gekregen ?

Een tip voor onze "invoerders" om in december uit te pakken met grote banen in het wijnegem Shopping center, de Westland, Molecule, ....

Roland

doomslu

citaat:
Geplaatst door rgp

Een tip voor onze "invoerders" om in december uit te pakken met grote banen in het wijnegem Shopping center, de Westland, Molecule, ....
Gelijk heb je, Roland !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Dat is meer dan waar! Ik hoop met jullie dat de invoerders dit lezen!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

Op euromodelbouw stond er buiten een gesloten aanhangwagen van Fleischmann met daarin een mooie baan.
Zoiets had ik nog nooit gezien maar wel een goed idee.
Ik weet niet of dat van Fleischmann Belgie is, maar mischien kunnen ze wat meer daarmee naar buiten komen.
Tom