Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Benidorm Towers

Gestart door janieburton, 15 augustus 2013, 13:26:47 PM

janieburton

In BEnidorm staat een appartementsgebouw dat eerst voorzien was om 20 verdiepingen te hebben, maar dan heeft de bouwpromoter beslist om er het hoogste appartements gebouw van Europa te maken en er nog eens 27 verdiepen er boven op te zetten.

Het gebouw is voor 94% afgewerkt en men is nu tot de conclusie gekomen dat de ift maar tot de 20ste verdiep gaat en dat er GEEN lift is van de 20ste tot de 47ste verdiep en er ook geen mogelijkheid is om deze vergetelheid te verbeteren.

Stond in het Nieuwsblad van 13 augustus 2013
 

Jurgen

Tja, dan hebben die oude mensen ook nog eens wat beweging.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

Pff, ouwe kost, dat hebben wij hier in Antwerpen ook: in het MAS moet ge ook de laatste verdieping met de trap doen!

janieburton

Citaat van: Huugooke op 15 augustus 2013, 13:45:02 PM
Pff, ouwe kost, dat hebben wij hier in Antwerpen ook: in het MAS moet ge ook de laatste verdieping met de trap doen!

Alleee in Antwaaarpe hebben ze het ook!

Ik kan me vergissen maar ik geloof dat daar wel een roltrap is.
 

argilla

Citaat van: Huugooke op 15 augustus 2013, 13:45:02 PM
Pff, ouwe kost, dat hebben wij hier in Antwerpen ook: in het MAS moet ge ook de laatste verdieping met de trap doen!


klopt geen roltrap de laatste verdieping. Wel een "buiten gebruik" lift 2 dagen geleden.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janieburton

Ok maar dat is maar 1 verdieping. En in het MAS woon je niet, je komt niet in het MAS elke dag.

Je zal al maar een voorschot hebben gegeven voor een appartement te kopen op de 40ste verdieping
 

Havoc

En die funderingen die dragen dat gewoon, zo 27 verdiepingen extra? Nu lijkt me dat niet echt een probleem, je kan toch nog steeds een lift aan de buitenkant monteren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Citaat van: Havoc op 15 augustus 2013, 15:57:05 PM
En die funderingen die dragen dat gewoon, zo 27 verdiepingen extra? Nu lijkt me dat niet echt een probleem, je kan toch nog steeds een lift aan de buitenkant monteren.

Niet iedereen will in een lift langs de buitenkant, als die compleet in een koker staat misschien wel maar een glazen lift is soms wel griezelig.

 

Metpetergaathetbeter

als je  dan toch moet vallen zie je het ten minste heel goed !  ;D
Groeten Peter :D

Metpetergaathetbeter

misschien uitbaten voor kandidaten trappenlopen, er is toch steeds een wedstijd in NY, direct van die 20 een hoogte-stage plaats van maken met leuk zicht op...de bergen ! :D

Groeten Peter ;)