Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Er groeien palen in het station van Mol

Gestart door eve, 14 augustus 2013, 18:28:55 PM

eve


Peter

Is het de bedoeling om heel die lijn tussen Aarschot-Mol-Hasselt te elektrificeren?
Met vriendelijke groeten
Peter

eve

Euh... Ik denk enkel Herentals - Mol.

Erik

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

thor

Wat gaan ze daar mee bereiken, als de elektrificatie slechts tot Mol wordt voorzien ?
Wat met de verbinding van Mol tot Neerpelt, of van Mol tot Hasselt?
OF worden desgevallend de dienstregelingen aangepast?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

OlivierV

Citaat van: thor op 14 augustus 2013, 20:50:46 PM
Wat gaan ze daar mee bereiken, als de elektrificatie slechts tot Mol wordt voorzien ?
Wat met de verbinding van Mol tot Neerpelt, of van Mol tot Hasselt?
OF worden desgevallend de dienstregelingen aangepast?
In Mol overstappen op een reeks 41, dan moeten die niet meer tot A-pen rijden.

Trouwens, is dat besmettelijk van die palen die overal groeien?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

De foto die eve toont staat reeds voorbij het station van Mol richting Neerpelt , dus richting Neerpelt komt er ook draad .Voor de richting Hasselt weet ik het " voorlopig" nog niet.

eve

Citaat van: thor op 14 augustus 2013, 20:50:46 PM
Wat gaan ze daar mee bereiken, als de elektrificatie slechts tot Mol wordt voorzien ?
Wat met de verbinding van Mol tot Neerpelt, of van Mol tot Hasselt?
OF worden desgevallend de dienstregelingen aangepast?

Van mij mag het tot Mönchen-Gladbach.

Erik

OMC

Citaat van: ERVIN op 14 augustus 2013, 22:38:23 PM
De foto die eve toont staat reeds voorbij het station van Mol richting Neerpelt , dus richting Neerpelt komt er ook draad .Voor de richting Hasselt weet ik het " voorlopig" nog niet.

Palen voorbij de overweg kunnen mogelijk nog 100m ofzo verderlopen voor rangeringen met E-materieel mogelijk te maken of zelfs voor spantoestellen aan te hangen, weet niet zeker of ze in dit stadium meteen richting Neerpelt gaan werken ... Richting Hasselt meen ik gelezen te hebben dat er her en der opnieuw dubbelspoor ging gereden worden, maar dat moeten ze wel eerst opnieuw het spoor aanleggen  :P
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN

Haa oké bedankt voor de info collega. ;)

Terug dubbelspoor naar Hasselt!!?? Dat zou de mop zijn , eerst alles afbreken om een paar jaar later opnieuw te beginnen.  :o

OMC

Pas op, de aanleg van de 3kV tussen Herentals en Mol opent perspectieven wanneer er op L35 (tussen Oost-Driehoek Aarschot en Hasselt) problemen zijn zoals een week of 3 geleden. Maar tussen Mol en Hasselt 3kV hangen zal wellicht een brug te ver zijn ...

Maar zeg nooit nooit  ;D
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be