Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Onderschriften niet meer zichtbaar bij sommige foto's en sub-mappen

Gestart door janieburton, 13 augustus 2013, 23:56:30 PM

janieburton

In mijn afbeeldingen staan bij alle foto's en mappen een zichtbaar onderschrift ttz een zelf gegeven naam(datum+ tekst) of gewoon een aantal cijfers.

Sinds deze middag zijn de zichtbare onderschriften niet meer zichtbaar bij de inhoud van een welbepaalde map en sub-mappen.

Het onderschrift bij de hoofdmap is zichtbaar.

Als ik de hoofdmap open heb ik verschillende sub-mappen(met foto's) daar waren de onderschriften zichtbaar maar nu niet meer. (als ik de muis aanwijzer op de map plaats krijg ik wel tijdelijk de titel/onderschrift in een pop up ballontje te zien)

Als ik de sub-map open zie ik wel de foto's maar de onderschriften(datum+naam) zijn ook niet meer te zien(deze namiddag wel) onder de foto's. (als ik de muis aanwijzer op een foto plaats krijg ik wel tijdelijk de titel/onderschrift in een pop up ballontje te zien)

Nu het rare is ik maak een nieuwe sub-map en geef die een naam/onderschrift en deze naam/onderschrift is ook niet te zien maar ik verplaats een aantal foto's uit een sub-map, waar de onderschriften van de foto's niet te zien waren en plaats die in de nieuwe sub-map en daar zijn dan wel de onderschriften/naam van de foto's wel te zien

Hoe komt het dat de onderschriften bij de sub-mappen en bij sommige foto's in deze sub-mappen niet zichtbaar zijn en bij andere foto's zijn de onderschriften wel zichtbaar.


 


janieburton

Voor zover ik het weet niet.

Citaat van: janieburton op 13 augustus 2013, 23:56:30 PM

Nu het rare is ik maak een nieuwe sub-map en geef die een naam/onderschrift en deze naam/onderschrift is ook niet te zien maar ik verplaats een aantal foto's uit een sub-map, waar de onderschriften van de foto's niet te zien waren en plaats die in de nieuwe sub-map en daar zijn dan wel de onderschriften/naam van de foto's wel te zien


Heb vandaag een nieuwe sub-map gemaakt en juist hetzelfde(onderschrift sub map niet zichtbaar) maar onderschriften foto's wel zichtbaar maar de 3 sub-mappen waar eergisteren wel de onderschriften van de foto's zichtbaar waren zijn nu de onderschriften niet meer zichtbaar.
 

Paulogic

Janie,

Ofwel toch ergens een instelling, ofwel eens defragmenteren. Dit doet soms wonderen naar uw 'indexen'.

Zoniet toch een scan uitvoeren : www.hitmanpro.nl en je kan eenmalig, gratis scannen.

Kan helpen, zelfs al je een deftige virusbeveiliging hebben. Ze zijn nu eenmaal niet onfeilbaar of omzeilbaar.

mvg,
Paul(ogic)

janieburton

 

OlivierV

Let wel, hitmanpro, als die zijn werk heeft gedaan verwijder ik die weer van mijn computer, alsook de registerkey. ;) Dit om eventuele conflicten en verdere vertragingen te voorkomen.

Voor de rest doet die zijn werk redelijk voortreffend.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Citaat van: OlivierV op 14 augustus 2013, 13:45:49 PM
Let wel, hitmanpro, als die zijn werk heeft gedaan verwijder ik die weer van mijn computer, alsook de registerkey. ;) Dit om eventuele conflicten en verdere vertragingen te voorkomen.

Voor de rest doet die zijn werk redelijk voortreffend.

Waar gaat hitmanpro zich nestelen en waar kan ik registerkey verwijderen?