Nieuws:

Nu in MSM 247 BAAN: Niek's laatste baan

Hoofdmenu

LS

Gestart door Peter, 16 februari 2006, 09:45:22 AM

Peter

LS
Goed nieuws !!! In de nieuwigheden folder van LS staat dat ze buiten de reeks 13, 15 en 18 ook van plan zijn de dieselloks reeks 73 en 84 te gaan produceres. Deze zullen, als het doorgaat, NIET voor dit jaar zijn (denk ik) en ik vermoed zelfs niet voor 2007. Ook staat er een nieuw adres op hun folder (zeg maar boekje) LS is nu in 4950 Sourbrodt, maar het is nog wel steeds Daniel Piron.
Met vriendelijke groeten
Peter

mark7758

LS
#1
Je heb toch gelezen dat het een project was.
En er stond geen jaar bij.
Geduld en sparen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

LS
#2
Sorry bedoelde 2007 en heb bericht aangepast.
Die beide diesels zijn inderdaad een project en er staat GEEN datum bij, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze zoveel loks kort na elkaar op de markt zouden brengen.
Met vriendelijke groeten
Peter

diesels

LS
#3
citaat:
Geplaatst door Peter

Sorry bedoelde 2007 en heb bericht aangepast.
Die beide diesels zijn inderdaad een project en er staat GEEN datum bij, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze zoveel loks kort na elkaar op de markt zouden brengen.


Ik hoop het ook niet. Doe maar rustig aan [:D]

groeten Sicco

Tom

LS
#4
Het staat ook in MSM 46 bij de nieuwigheden uit Neurenberg van LS Models.
In 2007 komt de reeks 15, gevolgd door de reeksen 73, 82 en 84. [:p]
Tom

Kedeng Kedeng

LS
#5
Welke zal ik nemen de 73 of 82 of 84 of alle drie[:p]

Tom

LS
#6
Bij mij zal het mijn budget zijn die zal beslissen welke het zal zijn, of wel geen van de drie. [:(]
Tom

janjozef

LS
#7
een geluk dat het 2007 is mijn budget voor 2006 is zo goed als op. En ik wil nog enkele stukken kopen die nog niet gebudgeteerd zijn.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kedeng Kedeng

LS
#8
Wat zijn de verschillen tussen de reek 73 en 82?
want voor mij lijken deze op mekaar.

ERVIN

LS
#9
t'Ja,mijn budget voor dit jaar is ook bijna op,en nu heb ik in MSM de nieuwigheden gelezen van Nurnberg,als je ziet wat b.v.b Mehano allemaal nog gaat uitbrengen,amaai,het zal weer erg worden om keuzes te gaan maken,dan heb ik het nog niet gehad over LS en al die anderen!

diesels

LS
#10
citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Wat zijn de verschillen tussen de reek 73 en 82?
want voor mij lijken deze op mekaar.



Hoofdzakelijk alleen de motor.

Overigens zijn de onderstellen van de 73, 74, 82, 83, 84 ?n 85 vrijwel gelijk.... genoeg te doen nog voor LSM dus [:D]

mark7758

LS
#11
84 en 85 zijn wel duidelijk anders dan de rest. Maar voor het onderstel zijn ze wel gelijk. Andere kap en je heb weer 2 nieuwe modellen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

diesels

LS
#12
citaat:
Geplaatst door maxim

citaat:
Geplaatst door mark7758

84 en 85 zijn wel duidelijk anders dan de rest. Maar voor het onderstel zijn ze wel gelijk. Andere kap en je heb weer 2 nieuwe modellen.



de 83 niet vergeten h?,
dat heeft buiten onderstel ook een serieus andere vorm dan onze koepelkes (73, 74 en 82)



Ik, met een baan voor ogen gesitueerd in de regio Charleroi tijdperk IV, moet eigenlijk nu natuurlijk serieus gaan lobbyen voor de 83 [:D]

mark7758

LS
#13
Gewoon sparen en nog meer sparen.
Als je al 3 verschillende locomotieven wil.[;)]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Tom

LS
#14
Een groene rangeer locomotief mag eigenlijk niet ontbreken op een modelbaan die zich situeert in tijdperk IV-V vind ik.
Zou LS models er ook uitbrengen met van die namen op de loc?
Tom