Voor boer en tuinder.

Gestart door Peter, 15 februari 2006, 13:46:13 PM

Peter

Hallo,
Heb net de nieuwigheden folders gekregen (uit Dtsl)en bij Busch !!!!
Amaai, rozen, tulpen, distelveld, bloemkolen, sla enz en dat allemaal in HO. Ontbreekt alleen nog een klaverveld met klavertje vier.
Want bij de volgende Lotto zal ik wat geluk kunnen gebruiken als je ziet wat er nog allemaal op de markt komt (Roco, LS, Mehano, enz. enz.)
Met vriendelijke groeten
Peter

ysbeer

Een geldboom lijkt mij ook wel leuk,is waarscijnlijk wel heel duur[:)]

wim

ronny-vdv

Of een ezeltje dit geld schijt.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

wisselstromer

kheb de bloemen en planten in nurnberg gezien en ze zien er "echt" uit
heel realistisch al denk ik dat wanneer je een tulpenveld wil je een geldboom nodig hebt [:D]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

n/a

Kun je die folders gratis krijgen, zo ja waar dan?[8D]

En mischien is een optie, zelf maken? net zoals op de site projectdingens(of hoe die heet [;)] ).. Je bent dan mischien wel lang bezig. Ja sla gaat dan nog wel Maar om tulpen zelf te maken..Jah..wordt wat lastiger..Maar als je niks te doen hebt zou het een optie zijn [:p]

deRossa

bartie

Je kan de folders met nieuwigheden van Bush, Faller, Preiser,... gratis krijgen bij je modelspoorwinkel en op grote beurzen/expo's.

Bart.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Of een ezeltje dit geld schijt.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]



Allen naar de Efteling. Daar waar sprookjes werkelijkheid worden. [:D][^]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

De die nieuwe producten worden de modelbanen steeds realistischer.
Maar zouden die dingen veel kosten?
Tom

ysbeer

valt reuze mee,als je geen vierkant meter van iets wil ben je voor 5 a 10 euro al aardig bezig

wim

Arnenys

als ik vind dat mijn huisjes te kaal zijn, dan spuit ik met een klein spuitje lijm op het gebied waar eigenlijk de planten moeten komen (als je zelfbouw-huisjes hebt)en dan strooi ik er verschillende groffe kruiden over: gehakte peterselie en wat curry of zo: heel mooi eigenlijk