Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

P8

Gestart door Dirky, 06 augustus 2013, 23:13:33 PM

Dirky

We zijn net terug van een toffe vakantie met de motorhome. Duitsland, Oostenrijk, Noord-Italië, en terug...

Ik hou me er aan mijn hobby "GEEN" plaats te geven als ik met de echtgenote op reis ben. Zij steunt me het hele jaar door en ons verlof is dan ook steeds op alle gebied ontspanning.

Maar niets kan een toevallige ontmoeting met een loc verhinderen...

Op de terugreis hebben we halt gemaakt in Blumberg en werden we 's morgens gewekt door een stoomfluit... :) ;)







Tijdens de reis hebben we met de regelmaat van de klok nog stoomlocs (5 verschillende locaties) tegengekomen maar aangezien ik geen supercamera heb die op 1 seconde schietklaar is, zijn er dan ook geen foto's. Dode locs fotografeer ik niet graag alhoewel er wel hier en daar te zien zijn. O.a. een BR52 in Blumberg...

eve

Kan het zijn dat je BR 38 ipv BR 52 bedoelt ?

Erik

Dirky

Ik bedoel dat er in Blumberg ook een "dode" BR52 staat. Vastgeroest op een stuk rail... als je googled op BR52 Blumberg kom je wel afbeeldingen tegen...

eve


Jurgen

Verdorie, ik ben er zo dicht bij geweest. Hoewel, wij zijn langs de andere kant van de Bodensee gereden, toch wel een stukje rijden dan. Maar gezien de afstand van België tot de Bodensee is de afstand tussen Blumberg en Füssen maar een peulschil hé.

Mooie foto's trouwens.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Herwig

@  Dirk,

...P 8...

Schön, sehr schön!    (is die in Roemenië herschilderd in een soortement kaki-tint? Zal wellicht wel correct zijn...)

Groeten,  Herwig.

eve

Als ik het goed heb is dat olijfgroen...

Erik