Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Spoorwegmodel

Gestart door eve, 04 augustus 2013, 09:50:05 AM

OlivierV

Huugooke, een draad over vrouwtjes is niet per sé vrouwonvriendelijk, het is hier geen vleeskeuring, althans toch niet voor mij. Daarbovenop komt nog eens het feit dat ik geen seksmaniak ben omdat ik mooie dames post.

Dat Peter weg zou gaan hierdoor zou ik persoonlijk jammer vinden, hij creëert heel wat moois en het zou jammer zijn als hij dit niet meer zou delen in de toekomst.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

#601
Citaat van: OlivierV op 02 oktober 2013, 20:56:26 PM
Huugooke, een draad over vrouwtjes is niet per sé vrouwonvriendelijk, het is hier geen vleeskeuring, althans toch niet voor mij. Daarbovenop komt nog eens het feit dat ik geen seksmaniak ben omdat ik mooie dames post.

Vermits er nu fotomodellen staat: nu mannen op sporen!
En dan ook verder: koeien, honden, katten, konijnen, auto's en al wat maar enigszins een spoor kan kruisen.

Metpetergaathetbeter

helaas maar wij verkiezen de dames, maar ik kan enkel voor ons spreken !
Groeten Peter ;)

ward

Photoshop of niet, dat is natuurlijk een persoonlijke smaak.
Ik kan het smaken, een andere niet.. Das een kwestie van smaak en is nix mis mee.. :)
Hier dan maar nog wat anders, is allemaal wel uit speciale reeksen, niet door mezelf genomen..
Zoals Olivier al zei, tis niet omdat we graag eens wat vrouwelijk schoons posten dat we seksmaniakken zijn, is redelijk (tot heel kort) en opzichtig door de bocht gezien.
Niemand gaat u tegenhouden Huugooke om foto's van mannelijke modellen te zoeken en deze hier ook te posten..









Heel veel photoshop.. lovers gonna love, haters gonna hate..

AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Huugooke

Citaat van: Huugooke op 02 oktober 2013, 20:50:31 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 oktober 2013, 20:18:32 PM
Citaat van: Huugooke op 02 oktober 2013, 18:01:54 PM
wat hebben blote dames met modelspoor te maken?


Welnu Hugo,

die lampen verwijzen radiotrein is zelfs nog verder gezocht dan die modellen want die kwamen hoogstwaarschijnelijk met de trein naar de opdracht !  ;D
Groeten Peter ;)
Met de trein? Die worden met de limousine gebracht jong!

Citaat van Gerolf:
"Er rijden ook autotreinen, en chloor gaat ook via het spoor - maar ik denk niet dat er mensen hier hun auto, chemisch spul, ... te koop aanbieden"
...maar uw collectie blote meiden mag hier wel tentoongesteld worden? (Verkopen zou compleet over de schreef zijn)

Waarmee ik maar wil aantonen hoe idioot de excuses zijn om die foto's te rechtvaardigen. Ik blijf het een totaal overbodig en ontluisterend draadje vinden. Om maar te zwijgen over het feit dat dit weer eens vrouwonvriendelijk is.

de zinsnede "uw collectie" kan ten onrechte verwijzen naar Gerolf, dat is niet de bedoeling! "Uw" slaat hier op de bijdragers!

Gerolf

Geen probleem als er andere mooie wezens in dit draadje verschijnen.
Mooie foto's vind ik het belangrijkste  :D

@Huugooke: bedankt voor de rechtzetting  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Huugooke

Citaat van: ward op 02 oktober 2013, 21:30:09 PM
Photoshop of niet, dat is natuurlijk een persoonlijke smaak.
Ik kan het smaken, een andere niet.. Das een kwestie van smaak en is nix mis mee.. :)
Hier dan maar nog wat anders, is allemaal wel uit speciale reeksen, niet door mezelf genomen..
Zoals Olivier al zei, tis niet omdat we graag eens wat vrouwelijk schoons posten dat we seksmaniakken zijn, is redelijk (tot heel kort) en opzichtig door de bocht gezien.
Niemand gaat u tegenhouden Huugooke om foto's van mannelijke modellen te zoeken en deze hier ook te posten..
Wat je hier post staat ver af van de dametjes die een stuk hiervoor worden afgebeeld. De boodschap die enkele mensen willen laten doordringen is dat deze foto's niks met spoorwegen te maken hebben.
Wat je hier toont zijn sfeervolle beelden die ik kan appreciëren.

En blote venten? Nee merci!

Gerolf

Voor mij hoeven er ook niet per sé blote mannen in het vizier te komen.
Mooie spoorse foto's wel, en graag. Vooral de laatst geplaatste zwart-witte :   :P

Maar niet vergeten te modelbouwen, hé  ;)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ysbeer

Hemeltje

Als wij allemaal het zo moelijk hebben met HET,als met die paar fotos van leuke dames.
Zijn de Belgen over 50 jaar uitgestorven.

wim

Huugooke

Citaat van: ysbeer op 02 oktober 2013, 23:28:19 PM
Hemeltje

Als wij allemaal het zo moelijk hebben met HET,als met die paar fotos van leuke dames.
Zijn de Belgen over 50 jaar uitgestorven.

wim
Wat is HET?

ysbeer

#611
Ja wat zou dat nu toch zijn.???

wim

janieburton

Wat doe je met de schilderijen van Paul Delvaux?

Daar is toch meer bloot op te zien dan op de foto's in dit draadje.
 

mark7758

Zolang het geen foto's van leden zijn is het goed.  8) 8) 8) 8) 8) Ik hou niet van die blokjes in mijn hoofd. (Zoom maar eens in op een foto. Alles is vierkantjes.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Havoc

CiteerZijn de Belgen over 50 jaar uitgestorven.

Waarschijnlijk wel, maar dat is een andere discussie :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.