Spoorwegmodel

Gestart door eve, 04 augustus 2013, 09:50:05 AM

Havoc

Als dat het geval is, dan is die nu (minstens) zo oud als ik :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 20 augustus 2013, 21:10:43 PM
Als dat het geval is, dan is die nu (minstens) zo oud als ik :D
Ik ben geen kenner maar aan die kleren te zien zou dat wel eens kunnen.

OlivierV

Citaat van: Havoc op 20 augustus 2013, 20:48:04 PM
Heeft er iemand een foto van die rosse vamp waar de kleuren niet tot 11 gedraaid zijn? (ik ben te lui om te googelen)
Ne foto van mij dus als ge ne mannelijke vamp bedoelt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Pol

Citaat van: Havoc op 20 augustus 2013, 20:48:04 PM
Heeft er iemand een foto van die rosse vamp waar de kleuren niet tot 11 gedraaid zijn? (ik ben te lui om te googelen)

Er loopt er hier in huis een rond, maar die ga ik toch niet op het net gooien hoor!  >:( ;D ;D ;D
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Rangeerduivel

Citaat van: Pol op 21 augustus 2013, 14:55:20 PM
Citaat van: Havoc op 20 augustus 2013, 20:48:04 PM
Heeft er iemand een foto van die rosse vamp waar de kleuren niet tot 11 gedraaid zijn? (ik ben te lui om te googelen)

Er loopt er hier in huis een rond, maar die ga ik toch niet op het net gooien hoor!  >:( ;D ;D ;D


Zo bang Pol? ;D

dani

dit draadje was me tot nu toe "onbekend", maar  ik stel me de vraag of het allemaal "echte" modellen zijn.

Voor mij is er eigenlijk maar 1  "spoorwegmodel", en dat is gebaseerd op de zegswijze   "Mijn Kind,  Schoon Kind !"
Dus, heren, hou de hormonen in bedwang, ze is pas 14 (ze is vandaag jarig).




De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

De schoonheid zal wel van de moeder komen zeker?  ;D :P

Citaat van: dani op 21 augustus 2013, 15:31:19 PM
dit draadje was me tot nu toe "onbekend", maar  ik stel me de vraag of het allemaal "echte" modellen zijn.


Heb ik hierboven ook al aangehaald.
De eerste foto's waaraan volgens mij niet gewerkt was (via photoshop) waren die van de zogezegde Esther Verkest.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

Citaat van: Jurgen op 21 augustus 2013, 15:41:11 PM
De schoonheid zal wel van de moeder komen zeker?  ;D :P
Hopelijk alleen dat, want het karakter van "dat mens" is achteraf niet zo fijn gebleken.(daarom is't ook mijn ex)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Tja, karakters kan je niet beoordelen via uiterlijk/foto hé.  ;) 't Zou soms nochtans wreed gemakkelijk zijn, er zouden veel minder scheidingen zijn denk ik.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 21 augustus 2013, 15:46:35 PM

Hopelijk alleen dat, want het karakter van "dat mens" is achteraf niet zo fijn gebleken.(daarom is't ook mijn ex)

dani, leuke meid !

je ex zegt misschien hetzelfde ? ::) ??? :o

Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 21 augustus 2013, 15:31:19 PM
dit draadje was me tot nu toe "onbekend", maar  ik stel me de vraag of het allemaal "echte" modellen zijn.

Voor mij is er eigenlijk maar 1  "spoorwegmodel", en dat is gebaseerd op de zegswijze   "Mijn Kind,  Schoon Kind !"
Dus, heren, hou de hormonen in bedwang, ze is pas 14 (ze is vandaag jarig).

Wens haar van onze kant uit maar een gelukkige verjaardag!  ;)

Rangeerduivel

#176
Citaat van: Jurgen op 21 augustus 2013, 16:05:16 PM
Tja, karakters kan je niet beoordelen via uiterlijk/foto hé.  ;) 't Zou soms nochtans wreed gemakkelijk zijn, er zouden veel minder scheidingen zijn denk ik.



Ja dat klopt helemaal Jurgen,moest je een foto van mij zien,je zou helemaal niet geloven dat ik zo'n voorbeeldig karakter heb! ;) 8) ;D

dani

Citaat van: Rangeerduivel op 21 augustus 2013, 17:29:05 PM
Citaat van: Jurgen op 21 augustus 2013, 16:05:16 PM
Tja, karakters kan je niet beoordelen via uiterlijk/foto hé.  ;) 't Zou soms nochtans wreed gemakkelijk zijn, er zouden veel minder scheidingen zijn denk ik.


Ja dat klopt helemaal Jurgen,moest je een foto van mij zien,je zou helemaal niet geloven dat ik zo'n voorbeeldi karakter heb! ;) 8) ;D
EN 't kan nog erger, Jurgen, ik heb hem al   IRL gezien en hij mij ...    't was in orde :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#178
by the way dani, effe vergeten je dochter een proficiat te wensen met haar verjaardag !

groeten Peter ;)


Pol

Citaat van: Rangeerduivel op 21 augustus 2013, 15:04:10 PM
Citaat van: Pol op 21 augustus 2013, 14:55:20 PM
Citaat van: Havoc op 20 augustus 2013, 20:48:04 PM
Heeft er iemand een foto van die rosse vamp waar de kleuren niet tot 11 gedraaid zijn? (ik ben te lui om te googelen)

Er loopt er hier in huis een rond, maar die ga ik toch niet op het net gooien hoor!  >:( ;D ;D ;D


Zo bang Pol? ;D

Nee; ik ben gewoon gezond egoïstisch ingesteld!  ;D ;D ;D ;D ;)

@Dani; toffe foto's en leuke dochter. Daar mag je trots op zijn!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...