Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

ik vind dat het mijn dag maakte dat ik deze klus bijna achter de rug heb

moet gij nu echt op alles reageren mijn gedacht
in een ander topic zijt ge reeds 20 keer aan het stoppen met antwoorden maar nog steeds blijf je bezig
uw antwoord heeft dus helemaal niets met dit  topic te maken want gij maakt niets of reageren op mensen moest jouw dag goed maken

en als patrick die signalen heeft kunnen lenen dan maakt dit nog meer mijn dag want dan heb ik minder werk tegen volgende week zondag
als het programmeren van de 3 pic processoren mij nog maandag lukt en dat ze ook nog willen samen werken dan gaat dat maandag mijn dag maken

ga nu een beetje aan de hobby doen dat ga ik ook nog doen

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

NIET lezen he Franky t'is voor al de anderen
[franky]

zo deze nacht weer een eureka momentje en opgestaan rond 4 uur en aan het programmeren
het programma had wat kuren maar nu werkt het toch naar behoren
vooral het beperken van de uitslag bij een fout melding was niet zo eenvoudig te doen

dan een printje in elkaar gebrand dat zo klein mogelijk moest zijn kwa gewicht en groote
want in een duikboot is weinig plaats mijn gedacht
en na nog wat na programmeren werkt alles naar behoren en heb ik een gas begrenzing als de accu dreigt leeg te maken

dan gisteren de nichtjes op bezoek gehad en mijn madam is verjaard dus feestje en geen forum tijd
en vandaag waren er dus ook weer een deel verjaardagen tja de maand mei zijn er toen jaren geleden veel kleintjes geboren die nu groot geworden zijn bij na allemaal

gr raf

[/franky]
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

efl045

Dat was maar om te helpen hé Raf, ik dacht waarempel dat je je van rubriek had vergist. Zou toch kunnen?

raf

ja dat kon zeker
maar al doe ik maar kleine zaken die lukken dan maken deze ook reeds mijn dag

gewoonweg opstaan zonder spierpijn kan reeds een goeie dag betekenen
dan kan ik zaken doen buiten die gedaan moeten worden die anders moeten blijven liggen
ik zou de auto nog moeten uitladen van de vaardag gisteren maar daar voel ik me nu te beroerd voor
dus we zien morgen wel weer of het dan lukt
zo niet dan neem ik s'morgens een dafalghan en dan kan ik een paar uur verder

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

efl045

Dan zijn we soortgenoten Raf, behalve dat bij mij Dafalgans niks doen, mijn zenuwpijn kun je niet met medicatie onderdrukken, enfin dat konden ze toch niet in de pijnkliniek van het UZ in Gent, dat moet ik zelf draaglijk proberen houden..., en niet dat het mijn dag goed maakt, maar zeggen ze niet 'Gedeelde smart is halve smart', zo kunnen we er weer een beetje beter tegen ;-)

dani

heb je al homeopathische middelen geprobeerd Franky ?
nu niet dat ik er zo een grote fan van ben, en ik vermoed dat je intussen al vrijwel alles zal getest hebben, maar ik stel het maar voor ...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

efl045

Dani,

Hartelijk dank voor je medeleven.
Ik heb inderdaad al vanalles geprobeerd, echt heel veel, maar neen, homeopatie heb ik nog niet geprobeerd, 't is mij ook nooit aangeraden door de pijnkliniek, alhoewel die echt wel heel ruim kijken en veel gebruik maken van nevenwerkingen van andere medicatie die bij bepaalde mensen een gunstig effect hebben op pijn ten gevolge van beschadigde zenuwen, ze sluiten niet echt iets uit maar weten wel (hoop ik) wat wel of niet zou kunnen helpen.
Geloof het of niet, aan mijn reacties is het niet altijd te zien... maar ik kan het eigenlijk best zelf onder controle houden door stress te vermijden, bij mij werkt het soms letterlijk op mijn zenuwen...
'k Weet het, ik zou soms beter 1000x schrijven "Als ik teveel pijn heb moet ik wegblijven van forums" ipv altijd weer sneren uit te delen links en rechts, maar 'k heb de laatste jaren toch al veel bijgeleerd, wie weet komt het nog in orde ;-) En bezig blijven is soms beter dan mij afzonderen, 't is moeilijk...
Maar ik ga binnenkort weer een nieuwe therapie proberen bij de osteopaat waar ik al 10 jaar bij ga, ze doen nu iets met dezelfde naalden die gebruikt worden bij accupunctuur maar passen er andere technieken mee toe.
Ik hoop dat ze mijn dag en liefst zelfs meer kunnen maken ;-)

dani

ik hoop dat ze je kunnen helpen, of toch wat verlichten inderdaad.
Ik heb iemand van vrij dichtbij gekend die ook zenuwpijnen had en die sloot soms inderdaad gewoon zijn deuren, ramen, en legde zijn telefoon neer gewoon om even te kunnen toe rust komen.    Hij  had alles geprobeerd, maar inderdaad de eigen geest en "zielerust"  maakt of breekt soms de dag.   Hij had wel wat baat bij een combinatie van licht- en aromatherapie en meditatie maar op de "slechte" dagen had zelfs dat weinig efffect.      Die persoon is er  nog, maar ik heb er door omstandigheden buiten onze wil om, minder contact mee nu.... Misschien moet ik toch nog maar eens een lijntje droppen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

Misschien moet ik toch nog maar eens een lijntje droppen

nie zeggen of schrijven maar gewoonweg doen
nu de telefoon pakken en bellen

ik ken iemand en die dacht nog alle tijd van de wereld te hebben en die bleef ook maar uitstellen
tot opeens de persoon waar hij heen wilde gaan in de krant verscheen bij doods berichten
en nu heeft hij er spijt van dat hij nooit is gegaan .

tijd is iets dat je niet hebt je moet het maken zeg ik altijd
tijd kun je ook niet opsparen of vasthouden
tijd is nu en hier en vandaag en niet morgen


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

efl045

Dani, ik weet dat het allemaal goed bedoeld is, maar om eerlijk te zijn, ik heb er meer aan met gezonde mensen om te gaan dan met lotgenoten, ik maakte daarnet wel de opmerking 'Gedeelde smart is halve smart' maar ik heb al gemerkt dat het in de praktijk toch vaak zo is dat de ene de andere nog wat dieper in de put trekt...
Mijn beste therapie is de maandelijkse eerste zondag dat ik naar de comedy ga, je kunt je niet voorstellen hoeveel verlichting van pijn je ervaart als je lacht.
Mijn slechtste dagen waren ten andere altijd de dagen dat ik naar de pijnkliniek moest, hoe meer je er mee bezig bent hoe meer pijn je blijkbaar hebt.
Enfin, 't is vandaag hoe dan ook 1 van mijn betere dagen en 't zonnetje is hier beginnen schijnen, 'k ga er nog een beetje van genieten en mijn dag is gemaakt ;-) Veel meer moet dat niet zijn.

dani

Ik bedoelde niet dat jij met die persoon moest contat opnemen, maar dat IK nog es moet langs gaan...

Misverstand....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

DelticPower

Hallo Franky, aan zenuwpijn  is soms iets te doen door een hypnotherapeut. Door onder hypnose terug te gaan in jou leven naar een moment toen er nog geen zenuwpijn was, en dit gevoel vast te leggen in een trigger, kan je zelf de pijn onderdrukken. Heb daar zelf goede resultaten mee gehaald.
Homeopatie wil ook wel eens werken, probeer eens Aurum Metallicum CH4, dit laat de zon in je hart schijnen, en als de zon schijnt is alles anders.
Groeten Jan

efl045

Citaat van: dani op 08 mei 2017, 18:18:53 PM
Ik bedoelde niet dat jij met die persoon moest contat opnemen, maar dat IK nog es moet langs gaan...
Misverstand....
Geen misverstand, ik stelde dat ik er geen behoefte aan heb om met lotgenoten in contact te komen voor het geval met je kennis van het ene woord het andere zou komen...
Ik denk nogal vaak 2 stappen verder ;-)

efl045

Citaat van: DelticPower op 08 mei 2017, 18:22:00 PM
Hallo Franky, aan zenuwpijn  is soms iets te doen door een hypnotherapeut. Door onder hypnose terug te gaan in jou leven naar een moment toen er nog geen zenuwpijn was, en dit gevoel vast te leggen in een trigger, kan je zelf de pijn onderdrukken. Heb daar zelf goede resultaten mee gehaald.
Homeopatie wil ook wel eens werken, probeer eens Aurum Metallicum CH4, dit laat de zon in je hart schijnen, en als de zon schijnt is alles anders.
Groeten Jan
Ook iets dat ik nog nooit geprobeerd heb maar ik kan mij voorstellen dat het inderdaad kan werken. Een psychologe heeft geprobeerd mij, zonder hypnose dan, terug te brengen naar mijn toestand van voor het ongeval.
Ik ben er misschien niet lang genoeg naar toe geweest, op een bepaald moment begint 'het er mee bezig zijn' bij mij soms averechts te werken en dan heb ik het maar opgegeven...
Misschien doe ik dat nu ook maar beter, ik ben iedereen heel dankbaar voor de tips, maar 'k heb mijn zinnen nu eerst op iets anders gezet, 'k ga mij laten prikken, we zien wel wat het wordt.
In ieder geval is het altijd geruststellend dat er nog veel alternatieven uit te proberen zijn, op echt lastige momenten moet ik daar toch maar best aan denken want anders wordt het helemaal hopeloos...

raf

een dejuke en een ding dat mijn dag maakt
den alli heeft geleverd en dat maakt dus mijn dag
50 meter krimpkous ;100 condensatoren ,500 4k7 weerstanden
4 lion accu's en een schakelaar
waar blijft de rest want wat nu gekomen was is later besteld dan de rest
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.