Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

bla bla bla....   geloof ik niks van...


PRACHTIG uitzicht Franky.  En zo te zien ook een heel fraaie tuin....    Daar kan je tot rust komen
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

efl045

Maar er ontbreekt nog iets...tuinspoor ;-)
Met hoogspanning kan ik nog spelen achter mijn madam haar rug, maar een tuinbaan aanleggen dat zal ze vast wel merken...
En 't mag niet :-(

dani

da's een beetje jammer .....    maar als de baan hie rin de tuin logt mag je altijd eens "komen spelen" hoor :-)
Breng je madam mee , wie weet geraakt ze zo wel overtuigd.   Wij zorgen voor drankje en een babbel


Ik citeer letterlijk Christine (mijn madam)  afgelopen zondag :     "Ik vind deze grote zelfs veel leuker en plezanter dan die kleine op zolder ..."
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

efl045

Dat madammen liever nen groten zien daar ga ik niks op zeggen ;-)

raf

aan het bekabelen en shotteren en nog van alles aan de mini baan
alleen ik had stekkers liggen en nu vind ik alleen de vrouwkes nog .de mannekes zijn een pint gaan pakken denk ik

maar we kunnen in iedergeval wel verder ook zonder die stekkers

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Terug thuis na 10 dagen aan onze Belgische kust.
Mooi zonnig weer, maar....zeer veel ijskoude wind maakte wandelen op de dijk (in alle badplaatsen) niet bepaald aangenaam. Op het strand zelf was het aangenamer (minder wind)

Waren een paar uur in Blankenberge met zijn , volgens mij, afschuwelijk stationsgebouw (nog steeds....in aanbouw) en tot mijn grote verwondering was de winkel van MTE helemaal leeg, en hing er een papiertje aan het raam dat ze verhuisden naar...Lissewege.
Was iemand hier al van op de hoogte of heeft het hier ergens op het forum gestaan? En waarom een winkel zo in zo(n verlaten?? omgeving

Tja, en Vyncke in Oostende. Vriendelijke man, maar zeer weinig keuze (vond daar wel een flesje Faller plastiek lijm met fijne naald) ZUCHT
Met vriendelijke groeten
Peter

Ferdi

Op het snoetenboek op 15 april om 23:12

MINITRAINEXPO BLANKENBERGE

Beste, gezien de evolutie in de modelspoorwereld is de winkel in Blankenberge definitief gesloten. De activiteiten, met name de artisanale producties van trein, tram en bus BLIJVEN wel doorgaan mét showroom te TER DOESTSTRAAT 67 te Lissewege 8380, en enkel op afspraak op 0477/315.379. Bedankt voor uw vertrouwen. Het MTE-team.

dani

Citaat van: Peter op 30 april 2017, 15:53:15 PM
Terug thuis na 10 dagen aan onze Belgische kust.
Mooi zonnig weer, maar....zeer veel ijskoude wind maakte wandelen op de dijk (in alle badplaatsen) niet bepaald aangenaam. Op het strand zelf was het aangenamer (minder wind)

Waren een paar uur in Blankenberge met zijn , volgens mij, afschuwelijk stationsgebouw (nog steeds....in aanbouw) en tot mijn grote verwondering was de winkel van MTE helemaal leeg, en hing er een papiertje aan het raam dat ze verhuisden naar...Lissewege.
Was iemand hier al van op de hoogte of heeft het hier ergens op het forum gestaan? En waarom een winkel zo in zo(n verlaten?? omgeving

Tja, en Vyncke in Oostende. Vriendelijke man, maar zeer weinig keuze (vond daar wel een flesje Faller plastiek lijm met fijne naald) ZUCHT


De sluiting van een modelspoorwinkel "maakte jouw dag goed" ???
Bizarre zin voor humor toch!!!

Voor mij is dit. "Dejuu" nieuws, ik mocht daar al eens graag binnen stappen wn rondneuzen...
Die in Oostende is geen alternatieg ...  weinig keuze en hoge projzen
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

een dagje aan het water gestaan
de BTSen die ik gemaakt heb werken nu naar tevredenheid .dus weer een paar personen gelukkig
drie boten wilde de ontvangers niet binden met de zender dus ???? en hier thuis doen ze het wel dus das raar
morgen naar kijken wat er verkeerd is
voor de rest 2 duikboten op hun kop gezet maar ja in een ondiepe vijver kan dat gebeuren
dan een vriend een regelaar die niets meer doet en das raar dus deze morgen deze na kijken wat er kapot is gegaan

ik ga zelf regelaars maken zoals ik vroeger gedaan heb want wat er nu te koop is blijkt allemaal bagger te zijn

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Dani, ik vind het spijtig dat jij je blijkbaar tot taak hebt gemaakt om steeds negatief op mijn berichten te reageren.
Indien dit zo verder gaat: het zij zo,

Wat maakt mijn dag is het feit dat ik terug thuis ben en NIET het verdwijnen van een modelspoorwinkel.
Die verdwijnt trouwens niet maar verhuisd.
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Een fijne dag bij de "grote treinen" met de kleinzoon  ;) :D

Een dagje Stoomfestival in Maldegem en de lach en het plezier van die kleine knaap maken mijn dag goed.
Het goede weer doet er dan nog een schepje boven op 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

gisteren wissel ik 2 snelheids regelaars van kanaal 1 naar kanaal 2 en van 2 naar 1 en oeps eentje deed het niet meer
gelukkig nog dezelfde in huis want je komt in een duikboot er zo maar niet aan om eventjes iets te meten
bleek de spanning stabilisator te zijn door geslagen ????? normaal geen probleem maar dat is al de derde keer met deze boot
de vorige waren gewoon ook een paar in de buurt liggende componenten van de print gesmolten

nu deze terug kunnen herstellen met wat ik in huis had
een smd 7805 die de 1507-1 kon vervangen alleen moesten er draadjes gesoldeerd worden want er was geen plaats
nu is er 1 amp 5 volt ter beschikking de vorige had maar een 350 miliamp
hopelijk is nu het euvel opgelost maar blijft de vraag wat er zoveel verbruikt

dus ik een tevreden persoon en de eigenaar ook een beetje
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

Citaat van: Peter op 30 april 2017, 21:09:41 PM
Dani, ik vind het spijtig dat jij je blijkbaar tot taak hebt gemaakt om steeds negatief op mijn berichten te reageren.
Indien dit zo verder gaat: het zij zo,

Wat maakt mijn dag is het feit dat ik terug thuis ben en NIET het verdwijnen van een modelspoorwinkel.
Die verdwijnt trouwens niet maar verhuisd.

dat had je dan wat duidelijker kunnen zeggen.  of 2 reakties maken in  de gepaste topics.

EN als jij denkt dat ik jou viseer, zal mij worst wezen, maar denk dan eens na wat mijn reakties uitlokt.   Dit is niks (en ik herhaal NIKS) persoonlijk, maar lees eens je eigen post ...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

marctje

#3073
Citaat van: dani op 01 mei 2017, 11:51:25 AM
Citaat van: Peter op 30 april 2017, 21:09:41 PM
Dani, ik vind het spijtig dat jij je blijkbaar tot taak hebt gemaakt om steeds negatief op mijn berichten te reageren.
Indien dit zo verder gaat: het zij zo,

Wat maakt mijn dag is het feit dat ik terug thuis ben en NIET het verdwijnen van een modelspoorwinkel.
Die verdwijnt trouwens niet maar verhuisd.


dat had je dan wat duidelijker kunnen zeggen.  of 2 reakties maken in  de gepaste topics.

EN als jij denkt dat ik jou viseer, zal mij worst wezen, maar denk dan eens na wat mijn reakties uitlokt.   Dit is niks (en ik herhaal NIKS) persoonlijk, maar lees eens je eigen post ...
Jongens dit gaat, zoals in het topic te koop, de verkeerde kant op. Doe dergelijke verontstelling en reactie via Pm en niet in het topic zelf. Dit is zeer storend vind ik en geeft weer verhitte discussies over en weer met bezoeldeging van het topic. Meer wens ik hierover niet te zeggen en voor de rest even goede vrienden met iedereen.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

dani

ik stel iets vast en geef mijn mening.  Word dan beschuldigd van altijd negatief te zijn en weerleg dat, terwijl ik ook meteen een indicatie geef van hoe het anders had gekund!!   PUNT
niks meer, niks minder.   Ik geef nog duidelijk en letterlijk aan dat dit niks persoonlijks is ...   terwijl de persoon in kwestie duidelijk frontaal de aanval aangaat.

Mag dat ook al niet meer hier, mijn mening geven ?  Er zijn honderden topics waar languit gezeverd en uitgeweken wordt, en dit is de "babbelhoek".
If you don't like it, SKIP it ....


Man, man wat een gedoe is dat hier de laatste tijd ???
Verwondert me niks dat  er mensen verdwijnen !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.