Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Lange Trein

Succes Marc,

Zelf net terug van een wandeling in de sneeuw met vrouw, kroost en hond. Prachtig.
Meer moe ta nie zin.

Met vriendelijke groeten,
Denis

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#3017
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

OlivierV

Met toch een bang hartje mijn punten van afgelopen examenperiode bekeken.

Resultaat was toch goed, alles door, volgend semester nog mijn stage + bachelorproef, een vak van het eerste semester en nog een half vak van het 2e jaar en daarna zijn we klaar. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

Dream on ! In de jaren 1970 was het eerste dat onze prof pedagogie aan de KUL ons vertelde: "Jullie zijn waarschijnlijk de eerste generatie die zijn leven lang zal moeten studeren'... En het klopt hoor.

Peter

#3020
Verplaatst
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

#3021
eindelijk eens begonnen aan die 2 grote flight cases vol met CD materiaal dat ik allemaal nog op MP3 moest gaan "rippen".   Ik doe geen illegale downloads of onwettige kopieënvan muziek, ik koop liefst de echt Cd of download legaal.  Je geeft wat geld uit, maar uiteindelijk werken die artiesten ook niet gratis.   Dus vandaag is een beetje "feest" bij het terug zien van al die oude(re) CD hoesjes ...   herinneringen

En dan als die allemaal gedaan zijn, dan nog het rekje vol CD's van ons pa zaliger die ook al 15 jaar liggen te wachten
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

leuk nog eens al wat oud is vanonder het spreekwoordelijke stof te halen ! ;)

marc goovaerts

Citaat van: dani op 12 februari 2017, 14:16:24 PM
En dan als die allemaal gedaan zijn, dan nog het rekje vol CD's van ons pa zaliger die ook al 15 jaar liggen te wachten
Da's nog niks. Bij ons was het een kolossaal rek LP's !

mark7758

Van een droom, werkelijkheid gemaakt.
Ben naast mijn werk als Ontwerper Treinbeveiliging in NL ook Mcn VB geworden. :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: mark7758 op 15 februari 2017, 20:12:36 PM
Van een droom, werkelijkheid gemaakt.
Ben naast mijn werk als Ontwerper Treinbeveiliging in NL ook Mcn VB geworden. :)
En dat is?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Machinist Volledig Bevoegd.  8)  (In het Belgisch. Treinbestuurder.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

SuSke

Citaat van: mark7758 op 15 februari 2017, 21:28:04 PM
Machinist Volledig Bevoegd.  8)  (In het Belgisch. Treinbestuurder.)

En mag je dan als "Ontwerper Treinbeveiliging" je eigen ontwerpen 1/1 gaan uittesten  ;) ;) 8)

Maar toch een proficiat voor het verwezenlijken van een droom
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mark7758

Klopt en dat maakt het heel leuk.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *