Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

doomslu

Citaat van: Michael op 25 november 2016, 21:28:21 PM
Na twee weken ploeteren om de vijver ( inhoud 15 cuub, grillige vorm) compleet leeg te halen, folie eruit, wanden en ondergrond egalisren, hebben ze vandaag de ecolan (epdm) er in gelegd. Komende weken hopen op af en toe een uurtje vrije tijd en nog daglicht om de boel af te werken.

Wou foto toevoegen vanuit google foto's maar ondanks de link werkt het niet dan maar op de link klikken

https://goo.gl/photos/7X8szHmaweTWUqdL9
Er is nog werk aan de winkel, Michaël!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Wim66

Te horen gekregen dat de loc Loods in Gouvy niet gesloopt zal worden maar gerenoveerd. Een stukje oude historie blijft gelukkig bestaan.

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

Zoals beloofd, een foto van mijn gelukkige echtgenote op ons verkoopstand (je) tijdens de tweedaagse Kerst en Hobbybeurs
Het was weer een gezellige boel, alleen met momenten heel druk en eigenlijk veel te warm.
Maar een mens kan niet altijd alles naar zijn zin hebben, nietwaar ;) ;) ;)

Met vriendelijke groeten
Peter

Wim66

Heel tof Peter,

Hopelijk goede zaken gedaan en het was zeer leuk een vrolijke Madam te kunnen zien op de foto

Een groet uit de Ardennen

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

Wim66

Ik had afgesproken wat huishoudelijke zaken te doen. Geen trek om mee te gaan om boodschappen te doen en verkoos om thuis te blijven dus. De madam kwam thuis en gaf direct de sleutels van de auto en vertelde ga maar naar station daar staat een dubbeldeks treinstel kan niet zien wat het is.

Letterlijk de stofzuiger laten staan waar hij stond in de keuken dus en weg wezen. In Gouvy stond de CFL 2223 Kort daarna kwam de CFL 3006 die letterlijk minder dan 1 minuut stil stond met 10 min. vertraging en weg wezen

De treinbestuurder gesproken en die vertelde hij gaat pas weg na 13;27 en toen kwam de Desiro AM08 08527 en alle passagiers overstappen.

Ook mijn bestelde wissels en rails ontvangen dus mijn dag kon niet meer stuk. Foto's volgen wat u heeft gezien vandaag

Het was een fijne maandag vandaag. Een goed begin is het halve werk wat volgt er meer deze week

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

dani

nadat ik in april dit jaar mijn 3'er  met het propellertje op de motorkap moest inruilen voor een tijdelijke Skodada Octavia,  en een maand geleden die Dada vervangen werd door een heuse Kia Cee'd  break,   vandaag eindelijk (8 maand in to the new job) bevestiging gekregen dat mijn nieuwe  "wheels"  in bestelling gaan...     Het wordt dan toch de Sharan Highline.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Citaat van: Peter op 28 november 2016, 11:57:03 AM
Zoals beloofd, een foto van mijn gelukkige echtgenote op ons verkoopstand (je) tijdens de tweedaagse Kerst en Hobbybeurs
Het was weer een gezellige boel, alleen met momenten heel druk en eigenlijk veel te warm.
Maar een mens kan niet altijd alles naar zijn zin hebben, nietwaar ;) ;) ;)

Heel leuk voor jullie, Peter.
En zo te zien is ze heel productief geweest!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

eindelijk eens twee printjes kunnen make n om te kunnen testen op het proef baantje
da moet nog naar beneden komen maar efkes wachten tot de madam in een goeie bui is LOL
dan kan ik eindelijk zien of het pwm systeem ook op de baan gaat werken
nu werkt het reeds in het rangeer station en alles werkt zoals uitgedacht
al zijn er wel sommige signalen die niet zo aan komen als verstuurd
dan moet aan de ontvanger kant het signaal wat bijgesteld worden
BV ik stuur een signaal van 125 mS en er komt 123 mS aan
maar 90% van de signalen komen goed aan dus ikke blij
nu zien of het blok systeem ook zo goed gaat werken
gr raf 

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marctje

Juist mail gekregen van de Black Diamond Group in Derby Engeland om volgend jaar van 27 tot 29 oktober met URHA op de NMRA UK convention te komen staan.



marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

loebaske


Hoe doen jullie dat? mijn deelname aan de minibaantjes heeft geleid tot het opbergen van het geheel en misschien totaal ontmantelen...

raf

#2951
Eric wij staan volgend jaar in Goes
ik ga veel beurzen af en dan vooral tablet met film en foto's mee nemen
dan proberen de organisator te pakken te krijgen en laten zien wat je brengt
dit werkt veel beter dan gewoon zeggen of schrijven wat je hebt

en vooral veel mailtjes doen met foto materiaal er bij
er gaat echt wel veel  tijd in zitten hoor
maar vooral volhouden en niet alles gaan op bergen
en eens je in het systeem zit gaat het veel vlotter maar dan wel niet elke keer met hetzelfde komen staan
maar zaken vernieuwen of verbeteren
wij leggen meestal een opmerkingen boek waar de bezoekers iets kunnen in schrijven wat volgens hun anders en beter kan
en dat dan proberen toe te passen op wat je tentoon stelt
gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Citaat van: loebaske op 29 november 2016, 09:04:24 AM

Hoe doen jullie dat? mijn deelname aan de minibaantjes heeft geleid tot het opbergen van het geheel en misschien totaal ontmantelen...
Nog niet te rap afbreken. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 29 november 2016, 09:04:24 AM

Hoe doen jullie dat? mijn deelname aan de minibaantjes heeft geleid tot het opbergen van het geheel en misschien totaal ontmantelen...
misschien ben jij in Maart niet meer vrij één van die weekenden? ;D ;)

mark7758

Voor de laatste keer met de trein in Hoek van Holland geweest. :) (Ben weer genoeg gefotografeerd.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.