Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Chrisrail

#2925
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

dani

ook in een "weekend"  kan je natuurlijk werken om je leerstof bij te houden en zodoende minder verrassingen te hebben in de examenperiodes.
Zo deed ik het toch vroeger, maar ja dat is 30 jaar geleden.   De oude tijd hee
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske

Citaat van: SuSke op 25 november 2016, 01:26:41 AM
Citaat van: OlivierV op 24 november 2016, 22:41:48 PM
Al sinds gisterenmiddag weekend tot en met maandag hahaha, wat is het toch zwaar om student te zijn.  8)

Op een dag komt de ontnuchtering  8) 8) 8)

Volledig met je eens Frans, tegenwoordig studeer men wat men wil kennen voor de examens en voor de rest gamen, dan komt zo een afgestudeerde op de werkvloer en kan niets, nog niet eens weten dat de speeltijd voorbij is en dat het nu werken is....al meegemaakt.
En die gasten moeten zorgen voor ons verder bestaan laters....????


Michiel

#2928
Ik zou niet alle pas afgestudeerde studenten op een hoop wille vegen. We hebben inderdaad jongeren gehad die nog in hun puberteit-mentaliteit zaten maar eveneens zeer gedreven, bekwame en uiterst productieve gasten waar ik bewondering en respect voor heb: een aanvulling, zelfs verrijking van onze dienst.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dani

aan de andere kant zijn ze wel allemaal heel goed in het besturen van vorkheftrucks, kranen en andere machines die met een joystick werken....

MOEHHAAAAAAAAAAAAAAA

Straks krijg ik weer PB's van mensen die vinden dat ik ten onrechte op Olivier zijn nek zit. 
WAS MAAR EEN GRAPJE
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: dani op 25 november 2016, 08:49:09 AM
ook in een "weekend"  kan je natuurlijk werken om je leerstof bij te houden en zodoende minder verrassingen te hebben in de examenperiodes.
Zo deed ik het toch vroeger, maar ja dat is 30 jaar geleden.   De oude tijd hee
't Is de bedoeling om een hoop van mijn project van Javascript klaar te krijgen, kwestie dat ik daar niet meer alles voor last minute moet doen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

voila... now you're talking !!!!

Succes er mee
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Daarjuist de dozen met mijn echtgenote haar materialen, en wenskaarten die ik gisteren naar beneden had gehaald, in de wagen geladen, om deze namiddag naar Antwerp Expo op de Van Rijswijcklaan, daar onze stand (standje) op te bouwen voor de Kerstbeurs van morgen en zondag telkens van 10.00 tot 18.00h
Telkens weer een gezellige belevenis. Misschien, als we geluk hebben, ontmoeten we weer een paar bekende modelspoorders, lokale politiekers en artiesten.
Maandag weer een paar foto's 
Met vriendelijke groeten
Peter

Thommy

opgeruimd... Kan, na een paar dagen, eindelijk eens iets doen.
Zolder (lees, vaste trap en dus een grote oppervlakte als zijnde op te delen in 2 ruime kamers) is de helft leger. M'n werkplek voor modelbouw is terug opgeruimd/gesorteerd/... en het is me duidelijk geworden: geen nieuwe projecten bijkopen met het idee: "als ik eens tijd heb..."
Greetz

Thommy

reeves

Na een half jaar niks gedaan te hebben met treintje, daarstraks even een uurtje op zolder gaan rijden.
Was plezant en stimulerend om verder te werken.
Ben deze zomer voornamelijk met andere nieuwe hobby bezig geweest maar was zo slim om de treintjes rustig te laten staan en niet de hele boel af te breken omdat er een nieuwe passie was.

Groet Tom

bollen neus

Citaat van: reeves op 25 november 2016, 18:23:06 PM
Na een half jaar niks gedaan te hebben met treintje, daarstraks even een uurtje op zolder gaan rijden.
Was plezant en stimulerend om verder te werken.
Ben deze zomer voornamelijk met andere nieuwe hobby bezig geweest maar was zo slim om de treintjes rustig te laten staan en niet de hele boel af te breken omdat er een nieuwe passie was.

Groet Tom

Soms is dat echt goed hoor, het verlicht het eentonige van de ene hobby. Hoofd eens leegmaken noemen ze dat.
Den Eric.

reeves


Ludwig

#2937
Citaat van: reeves op 25 november 2016, 18:23:06 PM
Na een half jaar niks gedaan te hebben met treintje, daarstraks even een uurtje op zolder gaan rijden.
Was plezant en stimulerend om verder te werken.
Ben deze zomer voornamelijk met andere nieuwe hobby bezig geweest maar was zo slim om de treintjes rustig te laten staan en niet de hele boel af te breken omdat er een nieuwe passie was.

Groet Tom

Ben ik dan toch niet de enigste die soms wat afstand neemt van de hobby !?
Doe er soms weken niets mee, en ben dan weer een periode niet weg te houden van de hobbykamer.
Zo is het eigenlijk al vanaf mij jeugdjaren geweest.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Michael

#2938
Na twee weken ploeteren om de vijver ( inhoud 15 cuub, grillige vorm) compleet leeg te halen, folie eruit, wanden en ondergrond egalisren, hebben ze vandaag de ecolan (epdm) er in gelegd. Komende weken hopen op af en toe een uurtje vrije tijd en nog daglicht om de boel af te werken.

Wou foto toevoegen vanuit google foto's maar ondanks de link werkt het niet dan maar op de link klikken

https://goo.gl/photos/7X8szHmaweTWUqdL9
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dani

Citaat van: Ludwig op 25 november 2016, 20:21:37 PM
Citaat van: reeves op 25 november 2016, 18:23:06 PM
Na een half jaar niks gedaan te hebben met treintje, daarstraks even een uurtje op zolder gaan rijden.
Was plezant en stimulerend om verder te werken.
Ben deze zomer voornamelijk met andere nieuwe hobby bezig geweest maar was zo slim om de treintjes rustig te laten staan en niet de hele boel af te breken omdat er een nieuwe passie was.

Groet Tom

Ben ik dan toch niet de enigste die soms wat afstand neemt van de hobby !?
Doe er soms weken niets mee, en ben dan weer een periode niet weg te houden van de hobbykamer.
Zo is het eigenlijk al vanaf mij jeugdjaren geweest.

ditto, alleen zijn die weken hier soms maanden....
Maar de laatste weken kriebelt het weer om op zolder te gaan wonen, alleen heb ik er de tijd niet voor
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.