Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Peter

#2895
Daarjuist onze overeenkomst voor het plaatsen van zonnepanelen getekend (eindelijk) en nu maar afwachten tot de plaatsingsdatum wordt doorgegeven.
We hebben geluk: de panelen liggen pal zuid en zijn voldoende voor ons verbruik te dekken. Kan dus mijn modelspoor meer laten rijden ;D ;D (grapje)
Met vriendelijke groeten
Peter

3rail

Kan je nu extra lampjes gaan aansluiten Peter. ;)

Veel plezier met je zonnepanelen ( als ze er op liggen natuurlijk).

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

dani

gisteren gaan "sterren kijken".    AMG sterren dan nog  :-)   
(offerte laten maken voor een C220-AMG break bijna full option...  benieuwd of dat gaat door de lease beugel kunnen)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Citaat van: dani op 11 oktober 2016, 10:41:24 AM
gisteren gaan "sterren kijken".    AMG sterren dan nog  :-)   
(offerte laten maken voor een C220-AMG break bijna full option...  benieuwd of dat gaat door de lease beugel kunnen)
Tof, het enige waar ik niet warm van wordt is het woordje 'break' in de naam.  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

En hier is 't OEF...  :)

Meer dan een jaar voorbereiden, de laatste maanden intensief, de laatste weken heel intensief, tot de laatste dagen gekkenwerk, maar nu... staat alles klaar om morgenavond naar Leuven te vertrekken.

Leuven, here we come.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

Citaat van: doomslu op 11 oktober 2016, 23:21:42 PM
Tof, het enige waar ik niet warm van wordt is het woordje 'break' in de naam.  :-\

Wel ja, Luc, ik sou daar vroeger bij gehuiverd en gebibberd hebben, ik heb altijd een bloedhekel gehad aan "beenhouwers-otto's"....
Maar met 2 hondjes in hun bench achterin, en dan nog een dochter die mee moet, kom je er niet met een sedan...  Een gesloten koffer is niet goed voor de beestjes.   Ik heb nu sinds april een (tijdelijke) auto en dat is ook een break, da's eigenlijk wel een handige wagen.

En, ik word ook een dagje ouder, dus de "opa" in mij wordt wakker :-)   Maar toch voor de sport versie gaan natuurlijk.    De keuze zal moeilijk worden.  de C220 luxe bak of de Sharan bijna-kamionette...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Dani, ik hed de coupé van de vorige generatie en een nieuw model zou ik wel zien zitten.
Héél onpraktisch, en daar hou ik van.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Ben ferm content van onze auto, een Kangoo, daar kan wel wat in, kan zelf een deur op haar kant vervoeren, zonder dat de kofferdeur moet open staan...

Houdini

Citaat van: dani op 12 oktober 2016, 08:43:44 AM
Citaat van: doomslu op 11 oktober 2016, 23:21:42 PM
Tof, het enige waar ik niet warm van wordt is het woordje 'break' in de naam.  :-\

Wel ja, Luc, ik sou daar vroeger bij gehuiverd en gebibberd hebben, ik heb altijd een bloedhekel gehad aan "beenhouwers-otto's"....
Maar met 2 hondjes in hun bench achterin, en dan nog een dochter die mee moet, kom je er niet met een sedan...  Een gesloten koffer is niet goed voor de beestjes.   Ik heb nu sinds april een (tijdelijke) auto en dat is ook een break, da's eigenlijk wel een handige wagen.

En, ik word ook een dagje ouder, dus de "opa" in mij wordt wakker :-)   Maar toch voor de sport versie gaan natuurlijk.    De keuze zal moeilijk worden.  de C220 luxe bak of de Sharan bijna-kamionette...

Lang leve een break!

Ik ben thans jong, maar zal altijd voor een break kiezen ;). Maar goed, wij hebben dan ook een hele roedel honden en
regelmatig de ruimte goed nodig...

raf

hier ook focus clipper want anders kon ik zelfs mijn duikboten niet vervoeren
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 12 oktober 2016, 09:56:01 AM
kan zelf een deur op haar kant vervoeren, zonder dat de kofferdeur moet open staan...
ik heb 4 deuren en die hangen aan mijn wagen  ;D ;)

SirGresley

Goede keuze Dani voor zo'n C break, sjieke bak! ;)
Ik heb mij vorig jaar ook "laten gaan" en een A180 automaat occasie gekocht.
En nu begrijp ik het ook: "Eens een Ster gehad, altijd een Ster!".  8) 
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

OlivierV

Eigenlijk mijn hele weekend, wel een heel druk weekend.

- Vrijdag: Desertfest dag 1.
- Zaterdag overdag: MSM expo.
- Zaterdagavond/nacht: Desertfest dag 2.
- Zondag overdag: beetje rondskaten door Antwerpen. (toevallig in de buurt waar veel van de bouwwerken op Vaerwegh Dok op geïnspireerd zijn.
- Zondagavond/nacht: Desertfest dag 3.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

en 's anderdaags een zeer hoofd en geen goesting om te studeren ? ;D ;)

philippe_007

De aanwinsten van dit weekend aan het testen...

Ik heb een Brekina Draisine (lees VW camionette) op de kop kunnen tikken, dit kon ik niet laten liggen.
Deze zojuist voorzien van een bestuurder en even op de sporen geplaatst...





In november in Houten Peco Code 75 sporen kopen zodat deze nog mooier tot zijn recht zal komen.