Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Michael

Na 5 dagen Denemarken eindelijk een droge en zonnige dag, wel frisjes. Groeten uit Storvorde.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dani

er komt zo te zien eindelijk schot in de procedure voor mijn nieuwe lease wagen.   Na 4 maand hebben ze toch besloten van provider te veranderen, en de nieuwe offerte is binnen.    Afwachten wat er terug komt want het zou kunnen dat ik zelfs iets "meer auto" in het budget kan wringen nu.    Maar ik blijj "voorzichtig optimist", en wacht eerst af.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

#2822
Eerste herexamen is gezien de omstandigheden toch wel heel goed verlopen.

19/25 voor theoriegedeelte.
14/20 voor labogedeelte.

Niet slecht voor een ongediplomeerd Duvelproever he.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

proficiat mijn zoon heeft zijn her-examens met succes afgerond, nu Hogeschool ben nu al wat grijs wat zal het volgend jaar zijn ! :-\

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 augustus 2016, 16:22:29 PM
proficiat mijn zoon heeft zijn her-examens met succes afgerond, nu Hogeschool ben nu al wat grijs wat zal het volgend jaar zijn ! :-\

een "feesten gelijk de beesten" jaar zoals bij zovele 1ste jaars studenten  ;) Succes Peter, maar blijf niet elke keer op als hij naar een cantus of TD gaat, je gaat snel veel slaap te kort komen  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

niet alleen de G spoor treinen werken nu met WiFi, ook de WISSELS  hebben nu hun eigen WiFi decodeer/Webserver printje.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#2826
 
Citaat van: SuSke op 22 augustus 2016, 17:06:09 PM
maar blijf niet elke keer op als hij naar een cantus of TD gaat, je gaat snel veel slaap te kort komen  8) 8)
kan wel een weekje met 4uur slaap per nacht, hoef die niet persé in te halen overdag  ;)

Ludwig

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 augustus 2016, 18:43:23 PM
Citaat van: SuSke op 22 augustus 2016, 17:06:09 PM
maar blijf niet elke keer op als hij naar een cantus of TD gaat, je gaat snel veel slaap te kort komen  8) 8)
kan wel een weekje met 4uur slaap per nacht, hoef die niet persé in te halen overdag  ;)

Met 4 uur slaap per nacht voldoende !!??
Reken jezelf maar bij de gelukkige , ik heb er minstens 7 nodig  of loop een hele dag rond als een zombie !! 😢
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Metpetergaathetbeter

mag mij dan wel niet naar het nieuws met de benen omhoog in het zonnetje zetten kijken, wanneer ik gewoon bezig blijf ondervindt ik daar niet echt veel last van, maar mag ook niet veel langer dan een week duren  ;) Moet eigenlijk ook mijn wekker niet zetten ben normaal voor tijd wakker, maar je weet wel doe je het niet die wekker dan zou misschien wel ........vandaar ! ;D

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 augustus 2016, 18:43:23 PM
Citaat van: SuSke op 22 augustus 2016, 17:06:09 PM
maar blijf niet elke keer op als hij naar een cantus of TD gaat, je gaat snel veel slaap te kort komen  8) 8)
kan wel een weekje met 4uur slaap per nacht, hoef die niet persé in te halen overdag  ;)

Dacht ik een aantal jaren geleden ook. Betal daar nu nog altijd de rekening van - gecumuleerde oververmoeidheid  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Gisteren een beetje aan onderstaande gedaan.

https://www.youtube.com/watch?v=dzW97kO-NF4

Straks naar de meesters van de Trip-hop gaan kijken op het Sint-Pietersplein in Gent.
https://www.youtube.com/watch?v=xiK2JlBpzvI
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

nemo klaar voor een test vaart boven water

der moet nog een pak lood in het beest maar het begint er al wel op te trekken
dit is de volgende uitdaging

hier gaat veel werk in zitten en ik heb zo poten te doen
plus de rest van het schild

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Het dak van mijn locje is redelijk gelukt om te plooien. 1.5mm staal was wat hoog gegrepen, maar 1mm alu lukte best.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV


Massive Attack op het Sint Pietersplein in Gent gisteren was de moeite, juist spijtig dat het bier al om 22u op was.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

Misschien een massale aanval op de tapkranen...