Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

picje geprogrammeerd met morse code er in
een vriend heeft een oorlogschip en hij vroeg of ik zo een sein lamp kon maken
ik kan er meerdere zinnen in zetten maar hij wilde sos en zijn naam in morse
die sos ????? die werd min gedacht nooit via die lamp geseind maar je het is wat hij graag ziet

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Chrisrail

#2461
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

dani

Citaat van: raf op 18 december 2015, 09:07:21 AM
picje geprogrammeerd met morse code er in
een vriend heeft een oorlogschip en hij vroeg of ik zo een sein lamp kon maken
ik kan er meerdere zinnen in zetten maar hij wilde sos en zijn naam in morse
die sos ????? die werd min gedacht nooit via die lamp geseind maar je het is wat hij graag ziet

gr raf

heeft die vriend een  "oorlogs-chip" of een "oorlogsschip" ?
Die eerste wil ik wel eens zien, dat tweede ook :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

het betreffende schip is de bismarck van hacette
de geluk zak heeft het kunnen kopen voor 30 euro
normaal kost die boot rond de 1000 euro

tja soms zijn er koopjes te doen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

pakketje toe gekomen met 3 M2 rijtuigen .
en een TEE die ik niet kan gebruiken dus die gaat in de verkoop of de ruil
wel een speciaal type wagon die je niet gewoon ergens tussen kunt hangen


hier de m2's op de baan maar ik heb er nog twee in een doos zitten dus een stammetje van 5 is reeds een mooie trein lengte
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Ondanks dat het niet wereldschokkend is en voor sommigen ????? is, ben ik gisteren door onze schoonzoon heel blij gemaakt met een langspeelplaat die hij meebracht (had het gevonden en gekocht :) in een winkeltje in Düsseldorf) ) Hier was ik al lang naar op zoek (d.w.z. in perfekte toestand) om mijn verzameling te vervolledigen.
Wat een prachtstem toch

Met vriendelijke groeten
Peter

marctje

Vandaag officieel: Ik wordt ontslagen wegens medische redenen bij mijn werkgever en dit na een arbeidsongeval van 27 januari dit jaar en operatie op 24 april aan afgescheurde pees in de schouder, reden is geen aangepast werk. Ik ben hierover eigenlijk gelukkig want nu kan ik misschien een opleiding volgen die mij aanspreekt en wat ik de komende 20 jaar kan volhouden (geen transport meer, ben de files naar Brussel beu). Dus 2016 nieuw jaar en mogelijk nieuwe kansen op professioneel vlak, ik kijk er naar uit.  :D :D :D :D
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Gerolf

Terug een werkend thuisnetwerk - en mijn PC terug vlot bruikbaar, en zo ons forum ook  8)
(meer dan een week zonder gezeten door ongelukkig toeval: installatie van nieuw apparaat en intussen een brand in de straat en de brandweer die plots de stroom uitzette)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stieven76

Citaat van: marctje op 23 december 2015, 15:31:36 PM
Vandaag officieel: Ik wordt ontslagen wegens medische redenen bij mijn werkgever en dit na een arbeidsongeval van 27 januari dit jaar en operatie op 24 april aan afgescheurde pees in de schouder, reden is geen aangepast werk. Ik ben hierover eigenlijk gelukkig want nu kan ik misschien een opleiding volgen die mij aanspreekt en wat ik de komende 20 jaar kan volhouden (geen transport meer, ben de files naar Brussel beu). Dus 2016 nieuw jaar en mogelijk nieuwe kansen op professioneel vlak, ik kijk er naar uit.  :D :D :D :D

Veel succes Marc! Je bent nooit te oud om je om te scholen!  ;)

dani

Niet zozeer vandaag maar wel gisteren.
Een oude makker (bompa trein) een handje gaan helpen met het aanbouwen van een helling, een spiraal opbouwen en alles aansluiten naar zijn nieuw schaduw station.
De mens was dolgelukkig en super kontent en ik blij dat ik hem had kunnen helpen.
Een klein gebaar.... Een geslaagde kerst
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

wagon aan gekomen van hugo daarvoor mijn dank en hopelijk heeft hij zijn wagon ook van daag nog
hij past mooi bij de andere ik zal eens opzoeken of ze allemaal nog wel in het zelfde tijdperk zitten
nu blijkt deze ook in trek duw gereden te hebben en er zijn eerste klas wagons omgebouwd als stuur standen

word opgezocht dus lekker weer wat te doen en ik vind het koud vandaag

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Eindelijk mijn pakje waar DHL al 4 dagen verstoppertje mee aan het spelen is.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Dirky

Eindelijk mijn nieuwe portable workstation besteld en nog belangrijker; Inventor software!
Tot nu toe moest alles 2D gebeuren met gratis software maar vanaf Januari kan ik er dus koeken op geven!  :D

... maar nu eerst verjaardagsfeestje voor mijn echtgenote! :)

Huugooke

Een uitbreiding van mijn TEE aangekregen (mersie Raf); het voorbeeld van dat ontbrekende rode plaatje gekregen (mersie Dirk)
Onderdeeltjes van Roco aangekregen (mersie... euh.. winkel)
Seffens kroketjes met spruitjes en stoofvlees (mersie ikzelf  ;D )
Spijtig dat ik ze moederziel alleen moet opeten.

Ben

Alle sporen op het ballastbed van de bovenbaan en station vandaag geverfd, air-gebrushed, verweerd, gesopt, weer gepoetst en licht behandeld met een beetje ATF.

Ben helemaal blij dat dit klaar is, ik kan verder met de details en begroening en het rijdt weer super.



Fijne kerst gewenst aan u en allen die u lief hebt. :)

Gr, Ben.