Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

SuSke

Daar wilt ge gewoon niet achter staan als dat ding optrekt. Gelijk een verkoudheid  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

jb

Vandaag begint men welverdiende vakantie olè.
6 weken niks doen... :) :) :)

bollen neus

Juist terug van controle voor de hand, alles is mooi, enkel de stramheid zal nog enkele maanden kunnen duren. Maar den doktoor tevreden den dezen ook.
Den Eric.

dani

Eind vorig jaar kocht het bedrijf waar ik werk een andere multinational met 17000 werknemers op...
Vandaag werden in de IT afdeling in Amerika 150 mensen ontslagen wegens "redundant"😂😂😂😅
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

philippe_007

Havoc,
ik denk niet dat 150 ontslagen Dani gelukkig maakt, zijn emo icon zijn wat onduidelijk, maar het zijn schreiende gezichten...

efl045

Bezoekje gebracht aan de tentoonstelling 'De nalatenschap van Polydoor Lippens' die al in 1841 een elektrische (!) modeltrein liet zien op de nationale tentoonstelling in Brussel.
En voor wie het interesseert enkele (slechte...) foto's van deze verre voorloper van onze modeltreinen:







https://nl.wikipedia.org/wiki/Polydoor_Lippens

marc goovaerts

Heel mooi. En het was dan ook nog met heel wat stijlgevoel en verzorgd uitgevoerd !

dani

mijn dag goed gemaakt door een envelop in de bus....  en in die envelop een aantal decoderkes (meeste zijn originele Märklin functiedecoders) van een mede forum lid.  Bedankt Hugo !!!   EN ik ga per kerende eens werk maken van dat knutselwerkje voor jou !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

eindelijk zijn de ledjes (402) binnen en kan ik als het goed is aan de beloofde duo lampjes beginnen

de + moest aan elkaar dacht ik van de rode en de witte .want ze worden met massa gestuurd als ik het hoed heb
anders hoor ik het graag en jongens die zijn dus echt klein hoor
gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

Citaat van: Havoc op 16 september 2015, 19:44:45 PM
150 ontslagen maken jouw dag?
Euh neen dit moest bij. Dedjuu toch staan maar ik was zo opgepierd dat ik verkeerd klikte
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Citaat van: philippe_007 op 16 september 2015, 20:42:07 PM
Havoc,
ik denk niet dat 150 ontslagen Dani gelukkig maakt, zijn emo icon zijn wat onduidelijk, maar het zijn schreiende gezichten...
Inderdaad moest dus zoals gezegd bij. Dedjuu toxmch....    Emoties
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Het leek al vreemd.

Alhoewel ik moet toegeven dat er personen zijn waarvan ik het ontslag toch wel in dit draadje zou zetten. Er heeft er zo ene vandaag mijn bloeddruk in de rooie gekregen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Schitterende foto's, Franky. die maakten mijn dag  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

#2354
Daarjuist 'eindelijk' mijn nummer van Bahn Epoche ontvangen.
Hoewel deze nummers altijd uitstekende artikelen geven over hoofdzakelijk tijdperk III en IV geeft, is dit wel een uitgave die me bijzonder aan het hart ligt, namelijk met als bijlage, een DVD van de prachtige stoomlok, de Baureihe 10, en als kers op de taart, een uitvoerig artikel over de, in mijn jeugd door de Bundesbahn gesteunde, Pfiff-Klub, een soort fan klub maar dan over de spoorwegen.
Heb trouwens nog altijd mijn lidkaart, en alhoewel deze klub eigenlijk niet meer bestaat, hebben sommigen nog altijd kontakt met elkaar ;D

De omslag van het laatste nummer,


Mijn lidkaart


En mijn model van deze prachtige stoomlok


Ik weet weeral wat lezen.

Met vriendelijke groeten
Peter