Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

Mijn weekend werd goedgemaakt door een bezoek aan een winkel in Laarne, maar vooral het feit dat mijn madam een mooie prijs gekregen heeft voor haar nieuwe auto. Handig , haar zoon is verkoper bij vw.... Mooie saloncondities en nig wat extra... Bestelling er door. We zullen "matching cars" hebben, toch kwa kleur dan.... Lol
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 januari 2015, 20:06:48 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 11 januari 2015, 20:00:06 PM
Citaat van: OlivierV op 11 januari 2015, 19:36:55 PM
Ik had lekker gekookt en daarna zijn we kort eventjes weg eens deftig uit eten gegaan.*

Zegt inderdaad veel over jouw kookkunsten,ja! :D :D

;)

*vrije bewerking! ;D
niet overdrijven hé Rudy ze zijn maar 3 dagen doodziek geweest !  ;D ;)
3 dagen doodziek geweest en het is maar van gisteren geleden dat ik gekookt heb? Dat klopt niet he kameraard. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

moeilijk om hier te posten maar het maakte toch mijn dag

eindelijk is een vriendin van ons overleden(euthanasie)na jaren pijn te hebben gehad door de kanker
voor sommige misschien moeilijk te begrijpen maar voor hun die er mee hebben moeten omgaan een opluchting
mariloise het gaat je goed daar boven en eindelijk verlost van de pijn en ongemakken
ik ga nog menig traantje janken maar ik weet dat het je nu beter gaat
groetjes raphaël

sorry voor jullie maar dit moest ik ergens kwijt

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

ook dat moet kunnen, toch begrijpen we je opluchting dat het lijden op een humane manier ten einde kwam !
Peter

OlivierV

Morgen pas mijn eerste examen ipv vandaag, had mij een beetje miskeken. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Doornroosje

Gisteravond vlotjes draden aan mijn rails gesoldeerd. Na de tips van vorige keer (dankuwel allemaal!) lukte het vlotjes om in 40 minuten het hele schaduwstation te voorzien van aansluitdraden. Vandaag alles vastleggen zal wat te optimistisch zijn, maar ben toch blij dat we weer iets hebben geleerd.

OlivierV

Java oefeningen maken tbv mijn examen overmogen icm pannenkoeken.  8)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Het was vandaag Blauwe Maandag, de deprimerendste dag van het jaar, en ik heb er niks van gemerkt!

jb

Vandaag met de trein (Desiro) naar Oostende gereden, niet veel bijzonder zullen jullie denken....voor mij was dit ongeveer 20 jaar geleden.
Vroeger deed ik dit 2x per week om op school/internaat te geraken. Van alles gezien, nieuwe haltes op de route....ik vond het geweldig  :D :D :D

OlivierV

Citaat van: jb op 19 januari 2015, 19:35:34 PM
Vandaag met de trein (Desiro) naar Oostende gereden, niet veel bijzonder zullen jullie denken....voor mij was dit ongeveer 20 jaar geleden.
Vroeger deed ik dit 2x per week om op school/internaat te geraken. Van alles gezien, nieuwe haltes op de route....ik vond het geweldig  :D :D :D
Spijtig dat ge met zo nen veredelde tram naar Oostende moeten gaan zijt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 20 januari 2015, 00:01:32 AM

Spijtig dat ge met zo nen veredelde tram naar Oostende moeten gaan zijt.

er is iets van !  ;)

OlivierV

- labo examen programmeren 1 (javabasis) 16,5/20, hopelijk den theorie ook genoeg gescoord. :)
- Ethiek 2, ook voldoende zei ze, dus daar zijn we ook weer vanaf.

Dan nog eventjes naar Go-rail geweest, het was blijkbaar maar 4km van mijn school, dus dat is niet echt om. Redelijk nog wat naar mijn goesting zien staan qua TPIII goederenwagentjes, maar heb mij toch niet laten gaan en het bij een ketelwagen en wat groen spul van bush gehouden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterC

Tickets versierd om mijn 50° verjaardag te vieren.  Twee weken voor mijn verjaardag en daags nadien.  Ikke blij...   8) 8) 8)  Portemonnee minder blij  ::) :o

Groetjes, Peter


loebaske

en ik die dacht dat je zo een braaf rustig manneke was....jawade

Beleef je tweede jeugd Peter

Metpetergaathetbeter

Loebas jij zou toch (ook) moeten weten dat een vos zijn haren verliest maar niet zijn streken ! :-\

groeten Peter ;)