Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

janieburton

Citaat van: Havoc op 21 september 2014, 14:49:09 PM
Dat is om snipen tegen te gaan. Je weet dat de anderen teurg tijd krijgen om een bod uit te brengen dus de laatste 5 seconden bieden levert niets op. Zoals in een echte veilingzaal. Snipen is eerder manipulatie dan dit.

Natuurlijk heb je bij dit systeem wel de kans dat de prijzen hoger oplopen wat goed is voor de veilingzaal want die strijken meer op.

In een "echte veilingzaal" kan je op het laatste moment ook bieden zolang de veilingmeester niet met de "hamer heeft geklopt of de laatste bieder heeft aangeduid" mag je steeds een hoger bod doen.
 

OlivierV

Mailtje gehad dat ik systeembeheer 2 & 3 toch mag doen, dat wordt dan een jaar van +-48 studiepunten.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Yippie! Sniklaas is geweest! Mijn eerste Arduino programma al geschreven en getest. Geen rookvorming.


OlivierV

Mooi weer, straks ne keer gaan picknicken! :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Citaat van: OlivierV op 03 oktober 2014, 12:09:24 PM
Mooi weer, straks ne keer gaan picknicken! :)

Een romantische picknick?

Vergeet de champagne of de cava niet dit is een "must" bij een romantische picknick.  ;)
 

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 03 oktober 2014, 12:09:24 PM
Mooi weer, straks ne keer gaan picknicken! :)

En opgepast voor wespen en mieren!!! :D

;)

Doornroosje

Dat mijn wijn die ik zelf gemaakt heb, eigenlijk cava geworden is. Met daarenboven een zeer lekkere smaak! Proost!

jb

Dat men volgende contract van eind november tot begin januari waarschijnlijk in de Maladiven zal zijn....olè.

marc goovaerts

Citaat van: Doornroosje op 03 oktober 2014, 14:20:26 PM
Dat mijn wijn die ik zelf gemaakt heb, eigenlijk cava geworden is. Met daarenboven een zeer lekkere smaak! Proost!
Pas maar op met de flessen ! Hetzelfde gebeurde met het zelfgeperste druivensap dat mijn vroegere schoonmoeder in Oekraïne in de ijskast bewaarde. In de typische recyclage-mentaliteit (uit noodzaak) die er 20 jaar geleden heerstte, in plastic waterflessen... Maar ze heeft geluk gehad, want de druk in een fles kan stevig oplopen !

janieburton

Citaat van: jb op 03 oktober 2014, 14:25:48 PM
Dat men volgende contract van eind november tot begin januari waarschijnlijk in de Maladiven zal zijn....olè.

Gelukzak, tijdens de winter in de zon zitten en er nog voor betaald worden ;)
 

Havoc

Citaat van: marc goovaerts op 03 oktober 2014, 14:31:06 PM
Citaat van: Doornroosje op 03 oktober 2014, 14:20:26 PM
Dat mijn wijn die ik zelf gemaakt heb, eigenlijk cava geworden is. Met daarenboven een zeer lekkere smaak! Proost!
Pas maar op met de flessen ! Hetzelfde gebeurde met het zelfgeperste druivensap dat mijn vroegere schoonmoeder in Oekraïne in de ijskast bewaarde. In de typische recyclage-mentaliteit (uit noodzaak) die er 20 jaar geleden heerstte, in plastic waterflessen... Maar ze heeft geluk gehad, want de druk in een fles kan stevig oplopen !

Die plastic flessen waarin frisdrank zit die kunnen tegen heel wat druk!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: janieburton op 03 oktober 2014, 12:54:44 PM
Citaat van: OlivierV op 03 oktober 2014, 12:09:24 PM
Mooi weer, straks ne keer gaan picknicken! :)

Een romantische picknick?

Vergeet de champagne of de cava niet dit is een "must" bij een romantische picknick.  ;)
Een glaasje rosé smaakt ook altijd.

Ergens in een veld natuurlijk, wel uitkijken voor brandnetels in dit geval.


- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Iedereen herrinnert zich wel dat liedje;
"Als het gras twee kontjes hoog is,helahi,helaho..." :D :D

;)

Peter

Van de voormiddag samen met mijn echtgenote, hand in hand, de pontonbrug over de schelde overgewandeld.
Het was een prachtige zonnige morgen om deze eenmalige gebeurtenis mee te maken.
Enig minpuntje: meer dan een uur aanschuiven, zodat we in plaats van 09.30 pas om 10:30 de oversteek konden maken.
Maar prachtig was het wel getuige de foto van de schat van mijn hart,mijn lieve echtgenote, midden op het ponton (halverwege de schelde.)

Met vriendelijke groeten
Peter