Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Bolje

Leuk Peter.
Mijn vrouw had dit ook graag gedaan. Maar er waren geen kaartjes meer. :'(
Pech  dus...
Vele groeten,
Ronald

Peter

Er stonden mensen die gratis kaartjes uitdeeelden omdat het wachten hen te lang duurde.
Let wel: de oversteek (vandaag) van 15.00 en 18.00 zijn afgeschaft vanwege de drukte (blijkbaar hebben ze zich misrekend in hoeveel er tegelijk over de brug konden gaan)
En morgen is er nog een dag. 
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

De zolder is eindelijk opgeruimd, alle wagons in curverboxen onder de baan en de loco's in het rek.  Nu kan ik weer op een propere zolder werken ! En kan ik die langverwachte gordijntjes laten maken voor onder de baan wan ik kan nu deftig meten.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke


Huugooke

Vrouwke van haar beddeke in de rolstoel gezet en een hele lange wandeling (allez, duw-elling) door het park gemaakt. Het weer in acht genomen zal het niet zo rap nog mogelijk zijn.

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 04 oktober 2014, 13:51:22 PM
Iedereen herrinnert zich wel dat liedje;
"Als het gras twee kontjes hoog is,helahi,helaho..." :D :D

;)
Hoe gaat dat verder? :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

deze morgen naar afflingem en ??? auto defect
op de autostrade opeens roets alle controle lampjes aan en max 80Km per uur
geprobeerd de codes uit te lezen maar er kwamen er geen want anders weet ik waar er ergens  iets hampert
maar nu ?????
de auto laten staan en mijn vriend heeft me naar huis gebracht en komt me morgen vroeg ophalen.
dan de aanhanger morgen na de beurs terug aan de haak en huiswaarts  proberen te geraken
daar straks gestart en de motor ging vlot in de toeren en dies meer

hopelijk een computer glitche geweest en hoef ik maandag niet naar de garage

voor de rest een plezante dag buiten die rot bak dus

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Een Ford diesel? Er is een reset voor de dieselpomp die soms denkt dat er een aanrijding geweest is. Soms krijgt die het in zijn kop om automatisch aan te springen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

nee gewoon wachten tot ik de codes kan uit lezen en dan op etis gaan kijken wat het kan zijn
mogelijkheden zijn de krukas/nokkenas sensor
de inlaat sensor kan het ook nog zijn of een probleem met de rail druk meter
de rail druk sensor liefst niet want dan moet ik heel de rail kopen met de injectoren en al er bij en das een dure grap
het is een 1600cc  90pk tdci motor
het is een gekend probleem maar normaal komt dat voor ronde de 160000 km en ik zit daar met 206000 reeds lang boven
maar ja zulke sensoren hebben nu ook eenmaal niet het eeuwige leven hé


vandaag weer naar affligem op de beurs en hopelijk  zonder problemen terug naar huis met de wagen

gr raf die nu op de beurs om de ral kleuren van de nmbs gaat zoeken en dus Jean zijn lijst er maar bij genomen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

PietB

Gisteren zijn we met 3 bussen van uit Haarlem naar Eindhoven gereden om bij DAF Trucks op het parkeer terrein acte de precense te geven in het kader van de Museumdagen georganiseerd door het DAF museum.




Deze bussen behoren tot de collectie van het NZH vervoermuseum waar ik als vrijwilliger aan verbonden ben.
Je kunt tenslotte niet de gansedag met modelbouw bezig zijn, hoewel Jean daar anders over denkt, verwacht ik.
Wij troffen het met het weer, het was een zonovergoten en drukke dag daar.

grt Piet.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Ja dat zijn hele leuke evenementen Luc.
Wij doen dat dikwijls met een groep vrijwilligers gaan we die treffens af.
Vorig weekend zijn je met 16 man in de bus die naast de servicebus staat, wagen 1000, nog naar Engeland geweest.
Daar was in Duxford een groot Europees treffen van Oldtimer bussen( van voor 1970 )
Kwamen we terug met de prijs: Best Overseas restauration.
Een grote beker en oorkonde.
Het zijn niet altijd van die grote groepen, maar Stenaline had een actie.
Als je met meer dan 15 personen in één voertuig de overtocht van Hoek van Holland naar Harwich maakte dan ging het voertuig gratis mee.


grt Piet.

doomslu

En kom je ook met de bus naar de expo?  ;) ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janieburton

Citaat van: Peter op 04 oktober 2014, 14:37:05 PM
Er stonden mensen die gratis kaartjes uitdeeelden omdat het wachten hen te lang duurde.
Let wel: de oversteek (vandaag) van 15.00 en 18.00 zijn afgeschaft vanwege de drukte (blijkbaar hebben ze zich misrekend in hoeveel er tegelijk over de brug konden gaan)
En morgen is er nog een dag.

Vandaag, zondag zijn er nog oversteken afgelast. Goede organisatie! ::) :o

Diegene die het berekende had moeten weten dat men de mensen er niet aan 3km/u(zoals vermeld op het radionieuws) over de ponton kon laten gaan omdat de mensen foto's nemen onderweg op de ponton.
 

mivc057

Wat ze ook vergeten zijn is dat er in 1914 over de brug "gelopen" werd om aan de Duitsers te ontsnappen !