Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Betrouwbaar en goede service?

Gestart door TBCédric, 19 juli 2013, 17:22:03 PM

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Peter

Heb er al eens een paar keer boeken gekocht, en geen problemen ondervonden. Alles is vlot en korrekt verlopen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Steven123

In het verleden meerdere keren boeken gekocht op amazon.com , altijd goed verpakt aangekomen.
Slechts één keer toeslag moeten betalen omdat de douane het pak als steekproef had geopend. (maar dat kan bij eender welk pakket gebeuren natuurlijk)
Ik veronderstel dat de Duitse afdeling dezelfde service biedt als de .com versie  ;)

groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

TBCédric

Tot nu toe goede commentaren. Waar ik me wel aan stoor dat je alleen een duitse of oostenrijkse betaalkaart moogt gebruiken. Het is voor kurkbedding van heki. Tufken had het mij aangeraden om op een duitse site te zoeken.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Peter

Dat is raar,
De meeste Duitse (zoniet alle) winkels en webshops aanvaarden Mastercard, Visacard, Paypal en ook gewone overschrijvingen via het gebruik van IBAN en BIC nummers.
Eenvoudiger kan het eigenlijk niet
Met vriendelijke groeten
Peter

Steven123

Is dat zo speciaal zo'n kurkbedding?
In de brico kan je ook een rol kurk kopen voor onder laminaat vloeren enzo te leggen, is dat mogelijk niet eenvoudiger/goedkoper/sneller om aan te geraken?
(Ik heb geen ervaring met kurkbedding, dus misschien is het wel degelijk iets speciaals?)

Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

TBCédric

Heb gelezen in een modeltrein boek en gebruikte heki kurkbedding. voor een mooie afwerking en geluidsdemping.


foto by modeltrainho, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

SuSke

Gewoon kurk op de rol uit de doe-het-zelf en verlijmen met boekbinderslijm. Zowat de goedkoopste oplossing en degelijk.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

is dezelfde kurk als in de doe het zelf hoor.Alleen dat mss hun merknaam erop staat.Hier in de DIY kost die 40 euro voor een rol van 10 m X 50 cm dikte 4 mm.

ysbeer

IK zeg niks,maar die kurk van de bouwmarkt is niet dezelfde.
Proberen maar, kost wat extra geld maar je leert er een hoop van
Rubber werkt beter of echte kurk

Succes met de rol die zo goedkoop is.

wim

Havoc

Heb daar vroeger vaak cd's en boeken gekocht. Nooit problemen gehad, steeds snelle levering, nooit doaune (.de, niet .com). Steeds met Visa betaalt zonder enige vraag vanwaar die kwam.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: bellejt op 20 juli 2013, 18:07:54 PM
is dezelfde kurk als in de doe het zelf hoor.Alleen dat mss hun merknaam erop staat.Hier in de DIY kost die 40 euro voor een rol van 10 m X 50 cm dikte 4 mm.
Dit, of van dat blauwe spul waar ik de naam niet van weet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Citaat van: ysbeer op 20 juli 2013, 19:14:52 PM
Succes met de rol die zo goedkoop is.

Die ligt er bij mij al ruim 10 jaar onder, met succes  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw