Roco Hauptcatalog 2013/2014 Preview LINK

Gestart door eve, 17 juli 2013, 13:45:00 PM


argilla

ik kan er naast zitten maar Ho tel ik maar 15  NMBS gerelateerde producten ! 4 locs en de rest goederen wagons dit i.t.t. bv NS produkten
Bewuste politiek of is de Ned.markt groter ? ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Via de link kan ik de catalogus niet meer bekijken. Bovenstaande link kan maar 10 keer bekeken worden of je moet ingelogd zijn ofzoiets.

Ik heb hem wel via mijn mail gekregen maar ook daar kan ik hem voorlopig niet bekijken, ik denk dat de webpagina overbelast is.
Kan iemand al eens zeggen welke Belgische en Nederlandse modellen erin vermeld staan? Of zijn dit gewoon de reeds bekende modellen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

eric


Jurgen

Die link krijg ik inderdaad wel geopend, maar ik moest toch eerst inloggen op facebook want anders ging het ook weer niet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dieselfreak

Zo te zien niets nieuws onder de zon, toch niet wat Belgische modellen betreft want deze waren allemaal reeds eerder aangekondigd. De komkommertijd in modelspoorland gaat gewoon verder, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg, goed voor de lege portemonnee.
MC

Jurgen

Klopt inderdaad, niets nieuws. Zelfs de I6-rijtuigen die erin vermeld staan zijn al 2 jaar oud.

Andere modellen en/of nieuwigheden heb ik niet bekeken. Wat me wel opvalt, voor meer uitleg over een model verwijst men meteen naar de website. De grote foto's van vroeger hebben plaatsgemaakt voor kleinere foto's.
Op zich niet slecht, want papierbesparend en dat is dan weer goed voor het milieu.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.