HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

Gerolf

Ik vraag mij ernstig af welk nut dit draadje nog heeft.

Het model staat in de rubriek "ooit zal het klaar zijn". Dat weten we intussen. Het is dus een kwestie van geduld.

Ik zie in de laatste XX pagina's alleen maar ongeduld, stemmingmakerij, herhaling of herkauwen van eerder standpunten, ...
Naar mijn idee zinloos
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Tja, hoe meer ik dit draadje volg, hoe minder ik geneigd ben om ook maar iets van Goover te kopen.

En nee, ik heb nog nooit iets gekocht van Goover, dus ik heb er ook geen ervaring mee. Bovenstaande komt dus alleen maar door dit draadje.

Ik hoop in ieder geval op een objectief artikel in MSM met een vergelijking van het model van Van Biervliet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

Citaat van: Gerolf op 16 januari 2016, 11:54:11 AM
Ik vraag mij ernstig af welk nut dit draadje nog heeft.

Het model staat in de rubriek "ooit zal het klaar zijn". Dat weten we intussen. Het is dus een kwestie van geduld.

Ik zie in de laatste XX pagina's alleen maar ongeduld, stemmingmakerij, herhaling of herkauwen van eerder standpunten, ...
Naar mijn idee zinloos

+1
 

Brunel

Citaat van: Ben op 16 januari 2016, 07:34:10 AMIk ben een potentiële klant van Goovers. Niet voor de HLD maar voor de NL treinstellen die komen maar er allang hadden moeten zijn. Dat is niet wat ik vind maar wat Goovers elke keer zelf meldt.

Nu is het weer wachten op een correct bedrukte doos want er zijn witte geleverd, beetje raar dat je daar op 23 december achter komt:




Die 'hagelwitte' doos is ook helemaal geen doos voor een modelloc of -treinstel. In die dozen wordt scenery geleverd. Er wordt beweerd dat er wel complete productiemodellen zijn. Waarom daar geen foto van? Tot nu toe zagen we alleen halffabrikaten. Goed voorbeeld waar het mis gaat. Vertragingen zijn het punt niet. Dat maken we met andere fabrikanten ook mee. Maar waarom telkens beweren dat er modellen zijn geproduceerd, terwijl daar nog geen sprake van is?

Ben

#619
Naar aanleiding van mijn post mocht ik een mailtje ontvangen van Goovers. De blauwe doos is een sample, gemaakt in China. En er is ook een blauwe onderdoos geleverd die wit had moeten zijn. Daar is over gereclameerd met als resultaat dat bij de definitieve levering is alles wit geworden. Aldus Goovers.

Voorts wordt gemeld dat "wij" niet weten wat er komt kijken bij zo'n project. En dat is natuurlijk waar maar ik hoef het niet te weten. Ik heb terug gemaild dat ik graag foto's wil zien van het eind product. Nu moet ik wachten op een review van iemand of naar een winkel gaan als het spul beschikbaar is. En voor dat laatste moet ik een heel eind rijden.

Gr, Ben.

edit: typefout.

eric

over wat hebben we het nu?
De HLD 91 of de Wadloper? ???

Ben

Je hebt gelijk. De HLD dus. Zal m'n leven beteren. ;)

Brunel

Citaat van: Ben op 18 januari 2016, 17:24:25 PM
Voorts wordt gemeld dat "wij" niet weten wat er komt kijken bij zo'n project. En dat is natuurlijk waar maar ik heof het niet te weten.


En zo is dat. Als klant kan ik daarentegen prima (kleinserie)fabrikanten vergelijken en constateren dat we met Goovermodels dingen meemaken die we nergens anders meemaken.  :)
En dat gaat ook over de HLD91.

ward

Ik stoor me ook aan het feit dat de modellen al maanden af zijn, dat er al uitgeleverd moeten zijn en dergelijke maar nog niemand hier een foto heeft gepost..
Volgens mij dus teken dat niemand ze heeft gehad.
Ik heb alle begrip dat zo een project heel wat tijd kost.
Maar het stoort me wel dat er 101 nieuwe projecten worden aangekondigd,
terwijl de eerste nog niet eens af geraken? Dat heeft iets te maken met hooi en een vork..
Voor dat er iemand weer begint te zeggen dat ik niets besteld heb..
Dat is waar. Aangezien David nieuwe leverancier is wil ik eerst het model eens gezien hebben in het echt en eens getest hebben. Maar zowel bij de 91 als de 75 lijkt me dit een werk van lange adem..
En dat is juist wat velen stoort.. Niet dat er vertraging is, wel dat er altijd nieuwe data's worden beloofd enzo, nieuwe projecten aangekondigd maar meer als een half jaar na de eerste beloftedatum van uitlevering heeft er nog niemand zijn model ontvangen..
Nog een reden te meer dat ik niet voorbestel, en nog wat langer zal (moeten) wachten..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

centauri167

Citaat van: ward op 18 januari 2016, 23:05:14 PM
Ik stoor me ook aan het feit dat de modellen al maanden af zijn, dat er al uitgeleverd moeten zijn en dergelijke maar nog niemand hier een foto heeft gepost..
Volgens mij dus teken dat niemand ze heeft gehad.
Ik heb alle begrip dat zo een project heel wat tijd kost.
Maar het stoort me wel dat er 101 nieuwe projecten worden aangekondigd,
terwijl de eerste nog niet eens af geraken? Dat heeft iets te maken met hooi en een vork..
Voor dat er iemand weer begint te zeggen dat ik niets besteld heb..
Dat is waar. Aangezien David nieuwe leverancier is wil ik eerst het model eens gezien hebben in het echt en eens getest hebben. Maar zowel bij de 91 als de 75 lijkt me dit een werk van lange adem..
En dat is juist wat velen stoort.. Niet dat er vertraging is, wel dat er altijd nieuwe data's worden beloofd enzo, nieuwe projecten aangekondigd maar meer als een half jaar na de eerste beloftedatum van uitlevering heeft er nog niemand zijn model ontvangen..
Nog een reden te meer dat ik niet voorbestel, en nog wat langer zal (moeten) wachten..

+1

Een kat kan zijn jongen door de leugens en uitvluchten in dit topic niet meer terugvinden ...
2 woorden: " Correcte info," had dit topic veel, veel korter gemaakt.

Maar in dit topic is het wel duidelijk geworden dat liegen mag, er op kritiek geven niet ...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: centauri167 op 18 januari 2016, 23:34:28 PM
Maar in dit topic is het wel duidelijk geworden dat liegen mag, er op kritiek geven niet ...

Toch vind ik best moedig dat dit besluit niet werd verwijderd, misschien ook een teken aan de wand (dat dit niet zo is)?

Misschien is het beter hiermee op te houden en beide kampen bij hun gedacht te laten, laat ieder het voor zijn eigen uitmaken wat hij er van vindt :-\ :-X

Peter

CiteerMaar helemaal eerlijk wordt hij door sommigen hier toch niet behandelt. Moest er evenveel geklaagd worden op de LSM modellen waar al jaren op gewacht wordt, dan zou het toch al wat eerlijker lijken. Of mag ik over de langjarige wachtijden van LSM niets zeggen?

Dit keer een geen commentaar op mijn opmerking. Het zal zijn omdat de zon schijnt zeker?
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Citaat van: Peter op 19 januari 2016, 15:49:35 PM
CiteerMaar helemaal eerlijk wordt hij door sommigen hier toch niet behandelt. Moest er evenveel geklaagd worden op de LSM modellen waar al jaren op gewacht wordt, dan zou het toch al wat eerlijker lijken. Of mag ik over de langjarige wachtijden van LSM niets zeggen?

Dit keer een geen commentaar op mijn opmerking. Het zal zijn omdat de zon schijnt zeker?


Ach Peter, bij de beloftes van LSM maken we ons al lang geen illusies meer  8) uitgestelde producties met een looptijd van meer dan 10jaar, daar kan niemand tegenop  :-[

Ik hoop van harte dat David snel kan uitleveren, dan stopt het gezaag en geklaag hier en kunnen we een (eerlijke) vergelijking maken tussen de producten van de concullega's.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

erik de noorman

#628
 :-[

erik de noorman

Citaat van: erik de noorman op 19 januari 2016, 18:57:58 PM
Ach mensen, heel die drukte om dit draadje (en andere draadjes) heeft geen enkele zin.
De vraag is wil ik dit product? Ik wil dit product nog heel graag.
Wil ik dit product nog steeds ook al wordt de datum van uitlevering steeds uitgesteld? Ik wil dit product nog steeds heel graag.
Wil ik daar  geduld voor uitoefenen? Ik wil daar graag heel veel geduld voor uitoefenen.
Ben ik het gezeik over de uitlevering of de manier hoe dit gebeurd door andere beu? Ja ik ben dit kots moe.
Heb je geen problemen met de producten van Goover Models goed bestel of koop ze dan als ze voorradig zijn indien je interesse hebt. 
Ben je het niet eens met de methode waarop Goover Models zijn zaken regelt doe er dan ook geen zaken mee.
Ik ben wel akkoord hoe de zaken lopen en wil niet verder afgezeikt worden door andere.
Mag ik er U op wijze dat David niemand verplicht om zijn product te kopen. Indien je niet akkoord was met de gang van zaken en reeds had vooraf betaald je centen terug werden gestort zonder probleem. Dus wat is het probleem?
Een beetje respect voor de onnozelaars die het product nog steeds willen mag wel vind ik persoonlijk.

Ik weet wat ik nu geschreven is niet al te beleefd maar het zij zo.

Erik.