Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

OlivierV

De argumentatie van Luc is logisch, echter als David geen tijd wil steken in het lezen van het forum en reageren opvragen, waarom staat hij dan regelmatig tussen de ingelogde leden?

De frustratie van Rudy kan ik ook zeer goed snappen, zeker na de laatste keer wanneer er in een telefoongesprek beloofd wordt dat Rudy zijn loc de week erop als eerste zal ontvangen. Dan moet je wel je beloften nakomen vind ik persoonlijk.

Verder heb ik niks tegen Goovermodels. Heb er niet meer da neen Lklp wagentje van. Ook zal ik sowieso nog wel een product van Goover kopen, maar dan enkel wanneer ik het ook daadwerkelijk kan kopen wanneer ik het in de winkel zie liggen of uit voorraad kan bestellen.
Want geef nu toe, iets bestellen, betalen en er dan meer dan een jaar op moeten wachten, dat is toch maar vreemd vind ik. (Heb nu wel de MSM-actie ook besteld, betaling dat volgt wanneer ik van mijn bevriend abonnee de melding krijg dat ik aan hem moet betalen, maar dat is ondertussen al een beproefd concept en daar heb ik alle vertrouwen in).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

weet Rudy trouwens ondertss al iets meer ? :-\

Metpetergaathetbeter

Citaat van: rgp op 02 januari 1970, 16:43:45 PM

Een vb: diegene die voor de eerste modelbaanwedstrid van MSM een kopstationnetje heeft gebouwd omdat LS de MS 96 aankondigde is er al 10 jaar aan voor de moeite.

Roland
maar daar zijn ondertss al vele railbusjes, treinstellen van anderen, koprijtuigen met trekkende en duwende loc's genoeg van voorradig !

Groeten Peter ;)

centauri167

Ik begrijp ook dat hij niet op elk bericht op dit of andere fora gaat reageren, maar een standaardbericht in het genre van: "Sorry dat het zo lang moet duren, vertraging voorzien tot ..." duurt een minuutje per forum, als dat teveel gevraagd is ...
Zou volgens mij veel frustraties vermijden.

Metpetergaathetbeter

als je wat beloofd dan moet je je er proberen aan houden, ofwel geen loze beloftes maken die je toch niet kunt waarmaken, geeft alleen maar veel problemen en ontevredenheid ! :-\

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 april 2015, 16:56:37 PM
weet Rudy trouwens ondertss al iets meer ? :-\

Het is niet meer aan mij hier een opmerking of reactie te plaatsen daar ik vanaf nu geen reservatie/bestelling meer heb bij Goover-models.
Degenen waarvan ik denk dat ze moeten op de hoogte zijn zal ik dan mondeling op de hoogte stellen,maar niet meer via dit forum.
Ik wens alle wachtenden verder goede moed, en innig medelijden voor degenen die dergelijke toestanden normaal vinden...

::)

MARKLINRIJDER

Hallo,

Ik reageer even heel kort, hopelijk kan ik dan weer wat rust in de keet brengen.   
Mensen die nog bijkomende vragen en/of opmerkingen hebben kennen de manier waarop ik verder wil werken, communiceren.
Ik heb geen probleem met het publiceren van persoonlijke reacties.

Door de grote vraag in dit project was ik genoodzaakt, een aantal medewerkers, hulplijnen in te schakelen.  Dat heb ik meermaals al gemeld.
Weet dat ong. 50% van de onderdelen door ons zelf vervaardigd zouden worden, met conventioneel freeswerk en/of spuitgietwerk.
Alle onderdelen zijn ondertussen in mijn bezit en we verwerken deze momenteel tot een kant en klaar product.
Uiteraard probeer ik zoveel mogelijk in series te werken.
Dat bespaart mij wat opzet tijden.
Bepaalde handelingen/onderdelen blijven echter voor ons.

Ik weet van mezelf wat ik kan, en geef ook graag toe dat ik meer wil doen dan ik eigenlijk in een bepaalde tijd zou kunnen doen.
Dat is een karaktertrek van me.   Een slechte eigenlijk. :-\
Neen zal ik nooit over mijn lippen krijgen.  Ik sta altijd klaar voor iedereen, zal toch mijn lessen moeten trekken.
Het achtervolgt me te fel.

Het verschil zit hem voor mij nu in kleine of middelgrote oplage, wat kwestie van investering naar tijd een GROOT verschilt maakt.

Assemblage van een loc duurt nu nog steeds even lang, of je er 10 of meer moet doen.
Werkkrachten inschakelen is een optie, MAAR ..... wie kan dit, wil dit en tegen welke prijs.  (geïnteresseerden kunnen zich aanmelden)

Momenteel is het hier dus handen arbeid daar ik de onderdelen moet samen voegen tot een HLD die technisch perfect rijden kan.
Ik kan me niet veroorloven dat er na leveringen één klant terug komt met een klacht hieromtrent.  (trouwens eigenlijk nooit)
Wisten we hoe alles zou uitdraaien op voorhand, dan had ik het zeker anders aangepakt.

Dat ik de discussie hier volg is een normale zaak.   Dat ik NIET reageer feitelijk ook. (volgens mij)
Iedereen heeft het recht van antwoord maar daarvoor zijn er andere wegen dan hier op het forum.
Het blijft vreemd dat mensen zich mengen in de discussie waarvan wij nooit bericht of nota hebben genomen.
Ik zou een ieder een persoonlijk bericht kunnen sturen (via de forum functie) daar ik niet wens te reageren in het algemeen. 
Geschreven taal is snel misbegrepen.
E-mails worden, denk ik toch, keurig beantwoord in een degelijke tijdspanne.
Er werd me gevraagd een foto te maken, heb ik degelijk gedaan, volgende vraag was een film.
Daar ik niet over professioneel materiaal beschik om een film te maken, kan ik daar jammer genoeg niet op ingaan.
Heeft niks te maken met slechte wil denk ik.   

We hadden nog een project in dezelfde uitvoering, maar vrees dat deze er niet meer zal gaan komen.
Jammer.

Terug aan de slag nu ;-)

Grtjs,

David

jb

YOU CAN DO IT  :)

Huugooke

Ik had trouwens voorgesteld om de lok in bouwpakket aan te bieden. Voor mij niet gelaten hoor!
Of die dan "naar je goesting" rijdt is dan je eigen probleem, en tegenwoordig heb ik ervaring genoeg opgedaan met het in orde brengen van modellen van grote fabrikanten (nee we noemen geen namen  ;) )

mark7758

David,
Dank je voor je uitleg.
We wachten verder geduldig af. Je heb ooit gezegd dat je zou mailen als de loc klaar is.
En daar wachten we dus op.
En misschien wat minder zeggen van het komt op een bepaalde datum. Tegenwoordig is internet moordend.
Iedereen weet alles binnen de min. En ze houden je er ook aan.

Dus Kop op. We willen nog steeds je modellen.  Maar zeg eerlijk, Ik weet niet wanneer en dan is er niemand die klaagt. (Ik niet in ieder geval.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michael

Citaat van: mark7758 op 29 april 2015, 18:11:35 PM
David,
Dank je voor je uitleg.
We wachten verder geduldig af. Je heb ooit gezegd dat je zou mailen als de loc klaar is.
En misschien wat minder zeggen van het komt op een bepaalde datum. Tegenwoordig is internet moordend.

Dus Kop op. We willen nog steeds je modellen.  Maar zeg eerlijk, Ik weet niet wanneer en dan is er niemand die klaagt. (Ik niet in ieder geval.)
+1
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

RD25

Citaat van: Michael op 29 april 2015, 19:55:29 PM
Citaat van: mark7758 op 29 april 2015, 18:11:35 PM
David,
Dank je voor je uitleg.

+1

+1
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Thommy

Citaat van: Huugooke op 29 april 2015, 18:10:09 PM
Ik had trouwens voorgesteld om de lok in bouwpakket aan te bieden. Voor mij niet gelaten hoor!
Of die dan "naar je goesting" rijdt is dan je eigen probleem, en tegenwoordig heb ik ervaring genoeg opgedaan met het in orde brengen van modellen van grote fabrikanten (nee we noemen geen namen  ;) )

was dit ook geen optie in het begin?
Had ik de Jocadis versie gevonden in bouwpakket, dan had ik die ook gemaakt
Greetz

Thommy

knibbelknabbel

Vandaag (20/5/2015) werd dit op de site van Goover gezet:
CiteerProject HLD90/91:
Door de grote vraag, werd door ons beslist in grotere BULK te gaan werken, met succes.   Er staan eind deze week, begin volgende week 150 locjes klaar ter verzending.   Klanten die voor bestelden zullen dus eerstdaags, eindelijk een email mogen ontvangen met het goede nieuws dat hun voor bestelde locje klaar is.
We danken alvast de vele geïnteresseerden voor hun geduld en vertrouwen.

Het begint te korten! ;)

OlivierV

Citaat van: knibbelknabbel op 20 mei 2015, 19:07:10 PM
Vandaag (20/5/2015) werd dit op de site van Goover gezet:
CiteerProject HLD90/91:
Door de grote vraag, werd door ons beslist in grotere BULK te gaan werken, met succes.   Er staan eind deze week, begin volgende week 150 locjes klaar ter verzending.   Klanten die voor bestelden zullen dus eerstdaags, eindelijk een email mogen ontvangen met het goede nieuws dat hun voor bestelde locje klaar is.
We danken alvast de vele geïnteresseerden voor hun geduld en vertrouwen.

Het begint te korten! ;)
Reken maar eind volgende week. ;) Maar goed ze gaan er toch nog doorkomen. Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan