HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

Jurgen

Citaat van: marc goovaerts op 16 juli 2013, 12:27:26 PM
... En projecten waarbij geen enkele merknaam (zoals bv Evergreen profielen) vernoemd mogen worden.
Het is alsof bv een autotijdschrift nooit een verslag van een autosalon zou mogen geven met foto's of merknamen...


Neen, begin alsjeblieft niet zoals op een ander bekend forum over Tante M ipv Märklin of ik ben weg hé! Noem de dingen bij naam maar kom hier niet als handelaar roepen dat je loc x voor prijs y verkoopt en dan is alles ok. Dit is gewoon een kwestie van een beetje logisch nadenken wat kan en wat niet kan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

MARKLINRIJDER

Paul,

Fijn dat je er een model van wil maken.  Ik wens je alle succes.

Wat mij enkel wat stoort of beter stoorde, is volgend bericht.   

Citaat van: modèlisme op 13 juli 2013, 18:57:21 PM
Als ik foto's heb zal ik die ook eens posten, dan kunnen eventuele kopers kiezen.
Groetjes,
Paul.

Ik heb nergens in dit draadje geschreven of gezegd dat ik dit model wil verkopen.   Dus AUB haal dat ook niet aan.
Ik hou er niet van mensen blij te maken met beloftes.    Onze marketing werkt geheel anders.
Dus van keuzes maken is er totaal geen sprake.

Moest ik het van plan zijn, dan zal er toch nog wat tijd over moeten gaan.   
Eerst maar eens doen wat beloofd is.
En enkele andere zaken verwezenlijken die me nauw aan het hart liggen.

Ik blijf posten waar ik hobbymatig mee bezig ben.  En hoop dat niet steeds de link wordt gelegd naar de firma.

Grtjs,

David


modèlisme

#62
David, mij stoorde er niets.
En ik heb niet gezegd dat ik er een model van zou maken.
Moest dit wel zo zijn , had ik dit al jaren geleden gedaan, want ik liet een 3D model ervan printen in de het jaar 2001.
En ik heb ook niet geschreven dat jij dit model wil verkopen. Dat lees jij misschien tussen de regels. Maar tussen de regels staat er niets.
 

MARKLINRIJDER

Paul,

Daarmee discussie beëindigd?  And back to topic.

Mvg,

David


doomslu

Citaat van: MARKLINRIJDER op 16 juli 2013, 21:03:03 PM
Paul,

Daarmee discussie beëindigd?  And back to topic.

Mvg,

David
Goed idee. Laat maar komen, mannen, die locjes.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loco

Citeer


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wel mis poes, want bestaat reeds !

Ziehier enkele beelden van deze HLR 91 in schaal '0' .



Mvg
,

Ik meen me te herinneren dat er twee initiatiefnemers zijn (of beter gezegd waren) die met het model van de reeks 91 in schaal 0 bezig waren.
In beide gevallen gaat het om een privé-initiatief al dan niet met de intentie om het aan te bieden aan anderen.
De eerste zijn leden van het 0-Forum en gaan het model niet verder ontwikkelen voor anderen. Ik vermoed wegens problemen met het vinden van een geschikte aandrijving.
Van de tweede heb ik een prototype gezien, maar verder niets meer. Als hij hiermee verder gaat dan zal het hoogst waarschijnlijk een 3D print worden.


Peter

Inderdaad Peter,
Volgens mij hebben ze eerst een open bakwagen geproduceerd die een paar jaar geleden in MSM uitvoerig beschreven is (was een bouwpakket, als ik me goed herinner)
Daarna zouden ze die 91 gaan bouwen. Heb nog met die mensen kontakt gehad, maar spijtig genoeg is dat nadien op niets uitgedraaid.
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke


reeves

Citaat van: MARKLINRIJDER op 16 juli 2013, 21:03:03 PM
Paul,

Daarmee discussie beëindigd?  And back to topic.

Mvg,

David

twert tijd ale mannen !


MARKLINRIJDER

Marc,

Deze beter?



Grtjs,

David

marc goovaerts

Het zal niet zijn zeker ! Welke techniek heb je deze keer gebruikt ?

MARKLINRIJDER

Marc,

Geprint op de DLP.

Hier samen met grote broer:


In detail (Grote broer)


De kleine telg:


Grtjs,

David

Peter

WOOOOOOW, magnifiek
Met vriendelijke groeten
Peter

Binco

Gewoonweg Super!  8)