Kombimodell H0 containerwagon T4 leverbaar

Gestart door eve, 11 juli 2013, 22:31:02 PM


C.B.

Wordt dit nog ingevoerd voor België?  want dit was steeds voor Train Technologie , en als je nu kijkt op hun site ,  zit dit merk er niet meer bij.
Ook omdat mijn "modeltrein-huisleverancier" niets van zich laat horen dat er nieuwe modellen (zoals de korte Hupac T4.. )zijn binnengekomen , doet me het een beetje vrezen voor het ergste.

Ik weet wel dat LS models importeur is voor Frankrijk , maar voor ons ? ....
Groetjes.
Claudio.

ysbeer

Citaat van: C.B. op 14 augustus 2013, 16:13:35 PM
Wordt dit nog ingevoerd voor België?  want dit was steeds voor Train Technologie , en als je nu kijkt op hun site ,  zit dit merk er niet meer bij.
Ook omdat mijn "modeltrein-huisleverancier" niets van zich laat horen dat er nieuwe modellen (zoals de korte Hupac T4.. )zijn binnengekomen , doet me het een beetje vrezen voor het ergste.

Ik weet wel dat LS models importeur is voor Frankrijk , maar voor ons ? ....

Dat vrezen is echt niet nodig,gewoon in duitsland of nederland bestellen.
We leven in 2013 en in europa.

wim

C.B.

Het zal waarschijnlijk inderdaad in die richting gaan , als het niet anders kan.
Maar ik wacht nog wat af , ...
Groetjes.
Claudio.

ysbeer

Je schrijf dit als of je praat over het laten afzetten van je linkerbeen "als het niet anders kan""

Kopen in Duitsland/Nederland is vaak goedkoper dan in Belgie.
En de verzend kosten zijn niet meer dan de prijs voor de benzine (tenzij je naast de winkel woont)

Dit is geen kritiek hoor,ieder is vrij natuurlijk, maar ik voel een zekere angst tegen op afstand kopen.
En dat is echt (bij een erkende winkel)niet nodig.

Sorry als ik het fout zie.
wim

Michael

Wim hier kan ik mij alleen volmondig bij aansluiten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Tja, soms koop je bij bepaalde handelaars omdat je er vertrouwen in hebt.

Ik begrijp dat het voor sommige mensen moeilijk is om een voor hun onbekende handelaar te gaan aanspreken. Soms speelt de taalbarrière ook een rol, niet iedereen spreekt vloeiend Duits, Engels, Frans of welke andere taal dan ook. Dat alles zorgt ervoor dat je al sneller terug grijpt naar je vertrouwde handelaar.

Maar Wim heeft gelijk, soms moet je toch eens verder kijken dan je neus lang is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

C.B.

Voor de goede orde , ik heb helemaal geen probleem mee om via het net te bestellen (ik heb het al gedaan hoor in B , NL , D en CH  ;) maar mijn vraag was gewoon of dit nog ingevoerd wordt in België en ja  , moest het zo zijn is het inderdaad gemakkelijker via de winkel.  ;)
Groetjes.
Claudio.

ronny-vdv

#8
Volgens de site van Kombimodell is LS Models de invoerder voor de Belgie, Luxemburg en Frankrijk.

Best in het buitenland kopen zou ik zeggen. Maar de vraag is, waar ?
Ik ben ook wel geinteresseerd in 10300 en 10310.
Mvg,

ronny-vdv

Metpetergaathetbeter

http://www.modeltrein-paradise.com/index.php?cPath=34


misschien moet je hier maar eens proberen te bestellen, ze hebben er alvast een aantal (andere)

Groeten Peter ;)

C.B.

Citaat van: ronny-vdv op 16 augustus 2013, 16:18:36 PM
Volgens de site van Kombimodell is LS Models de invoerder voor de Belgie, Luxemburg en Frankrijk.

Nochtans ,als ik op hun site kijk , is Train Technology nog steeds de invoerder voor B , NL en L.  ;)
LS Models enkel voor F.

Maar ja , de site is bijna een jaar niet meer aangepast.
Groetjes.
Claudio.

C.B.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 augustus 2013, 17:21:29 PM
http://www.modeltrein-paradise.com/index.php?cPath=34


misschien moet je hier maar eens proberen te bestellen, ze hebben er alvast een aantal (andere)

Groeten Peter ;)

Ik weet het , ik had daar praktisch alles al van besteld wat betreft KM , enkel de nieuwe modellen komen blijkbaar niet door  ...  ;)
Groetjes.
Claudio.

Peter

Onderstaande mail ontvangen:

Sinds begin dit jaar hebben wij de samenwerking met KombiModell stopgezet.
Voor Nederland is er al een nieuwe importeur (Eurotrein), voor België niet.

Beste groeten,
Mattias Vermeulen
Met vriendelijke groeten
Peter