Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Mininatur

Gestart door Peter, 05 juli 2013, 13:39:13 PM

Peter

Normaal maak ik geen reklame voor gelijk welke winkel, maar hierop maak ik vandaag voor het eerst een uitzondering. Eigenlijke reklame is het niet. Alleen maar allen attent maken op de vlotte verkrijgbaarheid van bovenstaand produkt assortiment.

Vanmorgen naar de stad (Antwerpenaars zoals ik zegt normaal  't stad) geweest en tot mijn blijde verassing heeft Verschooten een groot deel van het assortiment van MiniNatur in vooraad, en dit aan, vergeleken met Duitsland, vrij schappelijke prijzen.
Heb dus al direkt, samen met mijn echtgenoote, al een slag geslagen en een aantal dingen gekocht. :) :) :)
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

Toch bedankt om dat even te melden Peter , als ik nog eens in mijn favoriete stad kom , spring ik daar wel eens binnen.  ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ERVIN op 05 juli 2013, 14:48:49 PM
Toch bedankt om dat even te melden Peter , als ik nog eens in mijn favoriete stad kom , spring ik daar wel eens binnen.  ;)

je kent dan ook maar één stad ?  ;D ;)

Groeten Peter ;)

vyncky

Da's interessant om weten.
Prachtig product om mee te werken!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

ERVIN

Helaba  Metpetergaathetbeter , ik ken mijne wereld hoor!!  :P

Maar Antwerpen ligt het dichts bij Mol , dus daar ga ik dan ook het meeste naartoe  , er zijn natuurlijk nog andere leuke plekjes in ons landje , maar nu zijn we wel aan het afwijken hé.