Sinsheim 2013 : wat zal er te zien zijn aan nh ?

Gestart door eve, 19 juni 2013, 16:24:47 PM

Dirky

eve

Dirky

ik sta voor de eerste keer in Sinsheim met mijn modellen Erik, en er is geen melding in het overzicht op spur1info. Ik zal me tegen volgend jaar misschien zelf moeten aanmelden bij Spur1info om ook in het overzicht opgenomen te worden...

conducteur

Wees gerust Dirk, als ik het zo hoor is Sinsheim een belangrijke beurs in het spoor  wereldje. Je zal er wel de nodige bekendheid verwerven.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

eve

Citaat van: Dirky op 19 juni 2013, 23:04:30 PM
ik sta voor de eerste keer in Sinsheim met mijn modellen Erik, en er is geen melding in het overzicht op spur1info. Ik zal me tegen volgend jaar misschien zelf moeten aanmelden bij Spur1info om ook in het overzicht opgenomen te worden...

Dat is niet zo mooi. Je maakt een boel kosten, dan mag naambekendheid uitbreiden ook wel.
Langs de andere kant heb ik gezocht op "dyniMO" maar niets gevonden...
Of zit ik op het verkeerde spoor ?

Erik

eve

"dyniMo" (Nederland) staat wel op plaats 13 van de deelnemerslijst.

Erik

Dirky

Hoe ze er toe komen van mij in Nederland te projecteren, daar heb ik geen gedacht van. Maar ik til er ook niet zwaar aan. Voorlopig heb ik mijn handenvol met wat ik nu op de wachtlijst heb maar ik vind het zeker leuk als ik hier en daar de naam "dyniMo" zie verschijnen.

Mijn website is amper "air borne" maar ik moet er dringend iets aan doen om de zoekmachines daar naartoe te leiden. Zou echter bij God niet weten hoe maar maak er wel werk van na Sinsheim...

eve

Kees-Jan

Kwestie van reclame maken ;D.

Het komt je nooit aanwaaien (tenminste mij niet). Stuur een mailtje naar meneer Weidelich en hij zal zijn best voor je doen.

Veel succes met de verkoop (al mijn nieuwtjes zijn op mijn site te vinden).

Dirky

dank voor de tip Kees-Jan...

Ik ben er nog steeds veel te weinig mee bezig met wat er zoal rond "de verkoop" hangt. Maar ik geniet wel van het ontwerpen/bouwen met volle teugen en dat is voor 't ogenblik nog het belangrijkste!

...en eveneens ook veel succes toegewenst!  ;)

Kees-Jan

Deze gaat morgen ook nog mee:

Lokomotion 249 by Rail-Kees, on Flickr

Is dan klaar  ;D.