Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Tentoonstelling Ghent Railroad Assocition

Gestart door Val-Rikard, 01 juni 2013, 19:23:14 PM

bellejt

kan ik iemand plezier doen met kurken van wijnflessen ? Heb hier een grote zak liggen.Kan die morgen meebrengen.

PeterC

Citaat van: bellejt op 27 juli 2013, 20:36:57 PM
kan ik iemand plezier doen met kurken van wijnflessen ? Heb hier een grote zak liggen.Kan die morgen meebrengen.

Met volle flessen kan je mij veel plezier doen  ;)
Tot morgen
Groetjes, Peter


bellejt


janieburton

 

Metpetergaathetbeter

tss 13.30 en 14.00 aanwezig

tot straks !

Groeten Peter ;)

dani

ik mik ook zo rond die tijd....  dus wie weet ...  :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

niet overdrijven, he ?  ;D
Groeten Peter ;)

PS OLi maak dat je inwendig kompas in orde is he ?  ;D

bellejt

dan zal ik je mss net missen Peter.Moet nl om 14.00 al thuis zijn.Of net ff zien om de assen te ruilen.

PeterC

13:20 uur komt de trein toe in Merelbeke, dan nog even stappen.
Tot straks.
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

Citaat van: bellejt op 28 juli 2013, 11:08:10 AM
dan zal ik je mss net missen Peter.Moet nl om 14.00 al thuis zijn.Of net ff zien om de assen te ruilen.


VOETBAL OPNEMEN(met mijn decoder gaat dat alvast, tijdens het opnemen al kijken toch ook ?) en iets later  bekijken ?  ??? ::) :-\ ;)
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 juli 2013, 11:03:56 AM
niet overdrijven, he ?  ;D
Groeten Peter ;)

PS OLi maak dat je inwendig kompas in orde is he ?  ;D
'k Zal voor de verandering ook al eens op tijd vertrekken, dan kan ik nog wat rondjes rond de kerk rijden en moest ik er dan niet zijn, mijn nummer staat beschikbaar.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Vandaag GRA bezocht samen met de mede clubleden Chris(rail), OlivierD(uvel) ...euh V sorry daar op weg naar PeterC en zoon (die zich op een TGV-gangetje richting GRA begaven) even opgepikt om hen even wat langer te laten genieten van de fraaie dingen die er te zien waren !

't Was er zo gezellig dat Bellejt het vrouwenvoetbal vergeten was en mocht het niet geweest zijn dat Olivier deze avond werd getrakteerd op Mosselen wij nog veel langer dan 18.15 zouden gebleven zijn !

Trouwens ter plaatse dani en zijn bijzonder charmante vriendin ontmoet die ook even kwamen kijken naar de realisaties van de GRA ! ;)

Groeten Peter ;)

dani

Voo onswa het maar een kort bewoekje maar daarom niet minder aangfenaam.... leuke mensen leren kennen en genoten van de prachtige clubbaan. !  Sjieke dinges !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 juli 2013, 21:05:11 PM
Vandaag GRA bezocht samen met de mede clubleden Chris(rail), OlivierD(uvel) ...euh V sorry daar op weg naar PeterC en zoon (die zich op een TGV-gangetje richting GRA begaven) even opgepikt om hen even wat langer te laten genieten van de fraaie dingen die er te zien waren !

't Was er zo gezellig dat Bellejt het vrouwenvoetbal vergeten was en mocht het niet geweest zijn dat Olivier deze avond werd getrakteerd op Mosselen wij nog veel langer dan 18.15 zouden gebleven zijn !

Trouwens ter plaatse dani en zijn bijzonder charmante vriendin ontmoet die ook even kwamen kijken naar de realisaties van de GRA ! ;)

Groeten Peter ;)

Olibier heeft dan ook hele lekkere mosseltjes gegeten. Wel gek dat het ineens zo laat was, heb nog nooit zo lang zo snel met mijn tweewieler gereden, al een geluk dat ik geen schone poes tegenkwam onderweg of 'k was nog wat later thuis geweest. 8)

Groeten,

De beduvelde man.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan