Paardenprobleem

Gestart door Pol, 26 mei 2013, 20:11:43 PM

Pol

Vroeger had ik twee prachtige paarden

Maar weinig verschil tussen zat

Ik kon ze niet uit elkaar houden

Om ze toch uit elkaar te houden knipte ik bij het ene paard de manen er af

maar die groeide al snel weer aan.

Dus knipte ik bij het andere paard de staart af

maar ook die groeide weer snel aan.


Toen kreeg ik een goed idee; ik ging ze ze opmeten!

En wat bleek, het witte paard was 10 centimeter groter dan het zwarte paard.
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Metpetergaathetbeter

ge kunt natuurlijk op niet alles letten, he Pol !  ;D

Dat zijn nu dingen waar je nogal rap kunt overkijken, nietwaar ? En zeker als je stekeblind bent !  ;D (wat ik hoop dat jij niet bent!)

Groeten Peter ;)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

DelticPower

Hoi Pol, ik heb uw paarden gezien denk ik. Was laatst met mijn brommertje aan het rijden tussen de weilanden, toen die er plotseling mee ophield. Heb nog een paar keer proberen te starten, maar het mocht niet baten. Plotseling hoorde ik zeggen: "De bougie, de bougie". Verbaasd keek ik rond maar zag niemand. Alleen een wit en een zwart paard die vol interesse naar mij stonden te kijken. Dus toch maar de bougie verwisseld en jawel, hij deed het weer. Omdat ik nogal vieze handen van het karweitje had gekregen stopte ik bij het eerstvolgende cafe voor een kop koffie en om mijn handen te wassen. Bij de koffie vertelde ik het verhaal aan de kastelein. Die begon te lachen en zei: "je heb geluk gehad dat die witte erbij stond, want die zwarte heeft helemaal geen verstand van bromfietsen".  :D

Groeten Jan

Pol

 ;D ;D ;D ;D ;D Die is ook schitterend!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.