Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Roco Nieuws.

Gestart door mark7758, 26 januari 2006, 09:30:16 AM

svvander

Verdorie... wel leuk dat er nieuwe modellen gaan uitkomen... maar ik ga toch hard moeten sparen: wil ik deze 3 nieuwe van Roco in 3-rail, dan ben ik al snel iets van ?865 armer!!!! En dan heb ik nog geen nieuwe mehano en LSM...
[V][:(!]
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

janjozef

tja waart ge maar in gelijkstroom analoog bezig dan was een 550? genoeg. Dat is het bedrag dat ze mij kosten

Jan [}:)]

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

citaat:
Geplaatst door svvander

Verdorie... wel leuk dat er nieuwe modellen gaan uitkomen... maar ik ga toch hard moeten sparen: wil ik deze 3 nieuwe van Roco in 3-rail, dan ben ik al snel iets van ?865 armer!!!! En dan heb ik nog geen nieuwe mehano en LSM...
[V][:(!]

Je moet keuzes maken, zeker als je zoals ik student bent en geen inkomen hebt behalve een vakantiejob.
Maar het is dom om daar je laatste euro aan te verspillen.
Kiezen in deze hobby is niet gemakelijk, maar ik koop allen de modelen die ik het mooist vind.
Tom

ERVIN

Ja Tom,dat is makkelijker gezegd dan gedaan h?,ik vind al deze modellen mooi,reeks 51,reeks 41,reeks 20,reeks 52,reeks 13,enz..,en dan heb ik het nog niet gehad over de rijtuigen,pff,het zal weer moeilijk worden dit jaar![xx(]

Tom

citaat:
Geplaatst door ERVIN

pff,het zal weer moeilijk worden dit jaar![xx(]

Recht in de roos, dit vrees ik ook.
Maar de duurste modellen kan ik al uitsluiten, en de 52 met vlotende cabine zit er ook niet in wan die vind ik ??n van de lelijkste diesel loc's bij de NMBS.
Hun voorgangers, de bolle neuzen vind ik dan de prachtigste diesel loc's van de NMBS.
Tom

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

cabine zit er ook niet in wan die vind ik ??n van de lelijkste diesel loc's bij de NMBS.
Hun voorgangers, de bolle neuzen vind ik dan de prachtigste diesel loc's van de NMBS.

Idem

De 62 zal ik zekermischienooit kopen,
Meer zijn Nederlandse broer is ook niet mis.

ronny-vdv bedoel je dat de ACTS ook in belgie passeert?

(Heb ergens gelezen dat ACTS het nie goed doet en dat de NMBS die wil
over kopen, Zal zeker wel een rodel zijn, niet?)

erik de noorman

Je beperken tot een tijdperk (III) maakt soms ook het verschil in je beurs. Voor mij enkel de serie 51 TP III. Wel meer dan ??n die ik zelf dan herschilder en hernummer.
Erik

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

tja waart ge maar in gelijkstroom analoog bezig dan was een 550? genoeg. Dat is het bedrag dat ze mij kosten

Jan [}:)]



Het grote voordeel van gelijkstroom analoog ! [;)]

Persoonlijk had ik wel liever een blauwe 20 gehad, maar ja, die zal wel nog eens komen, zeker?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ronny-vdv

Kedeng,

Inderdaad, deze loks van ACTS kwamen vroeger steeds op onderhoud en revisie in de werkplaats van Merelbeke en waren dus regelmatig te zien.
Helaas reden ze nooit op eigen kracht, maar werden ze gesleept in een goederentrein of door een lok van de reeks 62 (hun broertje).

Ik heb de loks in werkelijkheid weten transformeren naar de ACTS-uitvoering. De schildering is gewoon prachtig.

Mvg,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv